Légy szíves tegyél fel róla fotót ha tudsz! több szem többet lát. Amúgy nem egyértelmű hogy miről beszélsz, és milyen rendszer van a bringádon.
A "monoblokk" az gondozásmentes ipari csapágy gyárilag zsírozva, és nagyon bele se lehet jutni hogy jobban megzsírozd, de nem is kell, akár 5-10 évet kibír baj nélkül.
A "középcsapágy-csésze" meg a régi szétszedhető csapágyas középrészek része volt.Ez viszont egy vacak megoldás, mert sajnos a tengelyeket és csapágygolyókat sokkal rosszabb minőségben gyártják le, mint a monoblokkban lévő ipari csapágyakat. A csészés magoldást érdemes évente szétszedni zsírozni, de akkor se tart tovább kb 10000 km-nél vagy 2-3 évnél, saját tapasztalat.
A kiszerelés tekintetében, ha már nem kell neked a rossz alkatrész, szerintem fúrj bele 2 lyukat a beragadt részbe, mondjuk olyan 5 mm-eset (esetleg vágj a furatba bele M6 menetet, és hajts bele két M6-os csavart) és akkor ennél a 2 lyuknál vagy csavarnál fogva egy fogóval vagy egyéb jó erőkarral már ki lehetne hajtani.
Amúgy még egy komment! nem mindegy ám melyik oldalt hova hajtod vissza, lehet hogy az egyik oldal balmenetes! (és hogy ne legyen egyszerű, többféle szabvány is van)