Sram PC-850 vagy valami(jobb/tartósabb)

Linkelt termék: Sram PC-850
1-24 (24 válasz)

Elküldve: 2016.08.30. 07:46 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74
Témaindító kérdés:

Sziasztok! Ki melyik láncot használja(márka pl: sram,sunrace stb). Konkrétan jelenleg mi a minőségi felállás a márkák közt. A shimanoról "leszoktam" Sram pc-850-et nyúzom eddig több mint 2x annyi futással mint a hg-40 shimano(kb:1600-1800km/sram) 194cm/120kg trekking gépen 3x8-as rendszerben? A helyi boltokban a SUNRACÉT mondják cn-m84 vagy 89-et ár/érték bajnoknak! VÉLEMÉNY?

Elküldve: 2016.09.12. 00:36 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@XCode: Pedig nem volna rossz ha így spurnibol lehetne vásárolni a láncokat!!! Amúgy ha beválik ez a típus akkor lehet hogy én is kmc párti leszek!

Elküldve: 2016.09.11. 21:44 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@ikarus266: Megképzik előttem, amint betérek egy szatócshoz, s fokosomat forgatva ekként rendelek: Száz szál gyertyát, száz vég láncot ide az asztalra!

Pálinkából is ipari mennyiség a jó. :)

Elküldve: 2016.09.11. 20:46 ikarus266 

  • ikarus266 avatar
  • sima XC-s
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 192

@XCode: Gyártók, ipari felhasználóknak általában ilyen dobokon szállítják a láncot. Kereskedelmi forgalomba nem igazán szeretik így eladni még csak szervizeknek sem. Ezért nem terjedt el.

Elküldve: 2016.09.11. 20:13 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@potyka2: Alighanem jó vásárt csináltál.

Kerékpárlánc dobra tekercselve? Még nem találkoztam ilyesmivel, de ezek szerint (elvétve) létezik. Kötelet, kutyaláncot, kerítésdrótot ellenben láttam ilyen formában.

Nem tudom, miért nem kapható lánc "méterre" a jövőben. A KMC nemrég átalakította kínálatát. Talán ezzel függ össze a dolog, talán nem. Esetleg a dobra tekert lánc nem olyan jó üzlet.

Elküldve: 2016.09.11. 16:04 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@XCode: Helló! Megvolt a boltjárás "sehol semmi" addig míg a egyikben a szerelő nem ált neki egy géppen láncot cserélni. a legnagyobb meglepetésemre folyóméterből szabott le és patentszemmel megkínálva rakta a gépre! Ezt látva rögtön kérdeztem "HÁT EZ MI??" válasz "SZERVÍZLÁNC" én "ÉS MIFÉLE?ÉS MENNYIÉRT?". Vettem belőle 3000ft/116szem ajándék kmc patenttal. Ja a legfontosabb a típusa KMC X8 BLECK/SYLVER!! Kár hogy ez egyedi eset mert csak egyet tudtam venni mert "ENYI VAN ÉS MÁR NEM LESZ(KB:10 MÉTER VAGY NEMTUDOM) és kell nekik! Gondolom valami mutyi árú de engem ez nem nagyon érdekelne ha volna még 1-2 barrab! Láttál már ilyet? Mint a vasboltban dobról, szerintem ennek kivitelek volna kenetje akár típus választékkal! Utána olvasva jó anyag (már egy ideje nézegettem csak drágállottam )De így szerintem jó vétel volt, kár hogy csak ennyi!! Mit szólsz? ÜDV

Elküldve: 2016.09.09. 16:50 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@potyka2: A kiskereskedők különböző nagykereskedőkkel állnak szerződési viszonyban, akik megint csak más és más helyről szerzik be az alkatrészeket. Így aztán egyik boltban leginkább olyan, a másikban meg amolyan lánc kapható. Ráadásul a kínálat időről időre változik ugyanazon boltban is.

Én (jelenleg) a KMC mellett szavazok, de nyilván nem ez az egyedül üdvözítő megoldás. Ha rám hallgatsz, nem jársz rosszul, de jól sem. :)

Elküldve: 2016.09.09. 08:46 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@JPeti86: Helló! Akkor a srammot ajánlod vagy a felső kat shimanot. A sram ár/érték aránya jobbnak tűnik vagy tévedek? Amúgy a váltóval nincs gond(megjegyzem a srammal finomabb a váltás mint pl: a hg-40-nel) Egyre inkább meggyőztök XCORÉVAL hogy maradjak a sramnál!ÜDV

Elküldve: 2016.09.09. 08:27 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@XCode: Helló! Majd még körülnézek a környező boltokban a KMC láncok sehol sem voltak csak a 1200ft-os 1 sebis vagy nem tudom. A egyik srammot a másik sunracét(hol ezt hol azt 6 boltot megjárva)érdekes shimanot egyik sem ajánlott. Pedig a egyik kifejezeten shimano márkabolt igaz kmc-t sem. Ennek vajon mi lehet a oka? Több probléma van a megnevezet márkákkal? vagy ár/érték arány nem jó(nem értem de nem is akarják indokolni) A shimanot kifejezeten sz@rnak titulálták a alsó/közép kategóriában(shimano márkaboltban is) Érdekes ez a világ hogy a shimanonál más alsó/közép kattegoriás alkatrész már nyaldossa a felső szintet(pl: válto, hajtómű) Akkor még körül nézek kmc ügyben!! ÜDV

Elküldve: 2016.09.08. 14:59 JPeti86 

  • JPeti86 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 252

Ja, még annyi komment, hogy valóban tovább tud tartani a jobb minőségű alkatrész, meg megbízhatóbb is. Nekem volt hogy a lánc akkor szakadt el a hídra feltekeréskor, amikor időre mentem, vissza kellett tolni a bringát a legközelebbi biztonságos tárolóba és gyalog menni, egy jó órát késtem és mérges meg olajos voltam.

Az ilyenek miatt nem vagyok többé hajlandó alsó kategóriás termékért pénzt adni, még ingyen se kéne! Mert ha normális megbízható cuccot vesz az ember, akkor elkerül egy rakás egyéb veszteséget. Oszd el a havi nettó béred és munkaóráid, ez ugye az átlagos értéke az idődnek. Ha most a szabadidődből vagy rosszabb esetben a munkaidőből lenulláz jó néhány órát (véletlenszerű előre nem tervezhető időpontban) egy gagyi alkatrész, akkor tulajdonképpen buktál sok ezer Forintot. Nem egyszerűbb lett volna normális láncot és váltót venni? olcsó húsnak híg a leve...

Elküldve: 2016.09.08. 14:48 JPeti86 

  • JPeti86 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 252

Nekem korábban (tavaly és előtte) 6 fokozatú hajtásom volt, olcsó kb. 1000 Ft-os noname láncokkal, amik folyton elszakadtak meg kinyúltak, 1000 km-t vagy fél évet alig bírtak. Persze nem volt láncnyúlás mérőm és láncmosó eszközöm se. Ha kicsit több pénzem volt, Sram láncot vettem, az kibírta addig amíg az alsó kategóriás Shimano menetes fogaskeréksor elkopott.(és egyszerre cseréltem láncot meg sort mindig) törődést nullát kapott, mert nem tudtam, hogy kellene, de úgy is megvolt sok ezer km.

Jelenleg az IronHorse-on Shimano HG53 (Deore) lánc van KMC patentszemmel, 600 km-el, rendszeresen tisztítom és olajozom (kell is a poros földutak miatt gyorsan fekete lesz a lánc és karcoló hangot ad,mosás minden 50-100 km-es túra után, a homok nem tesz jót a láncnak). Kopásnak vagy nyúlásnak nyoma sincs rajta. Kíváncsi vagyok mennyit fog bírni.

A városi "nehézmonti" kicsit több kilométert kap de csak aszfalton, így ott ritkábban kell mosnom és olajoznom a láncot, HG-93 (Deore XT) lánc van rajta, szintén KMC patentszemmel, kb 500-1000 km-rel, (sajnos a kilométerórát csak néhány hónapja vettem) de nyúlás és kopás semmi nincs rajta.

Amúgy én csak bringával együtt vagyok szűk 120 kiló.

A váltásról: hát az a váltón múlik, Shimano Saint és Jagwire bowden szintje alá nem adom, túl sokat szívtam a gagyi Tourney kategóriával. Meg végig a kormánytól a váltóig zárt bowden-vezető kell, és néha beolajozni a bowdent meg a csövet, másképpen nem fogja az utcai mocskot tolerálni, főképp a földutakat.

Elküldve: 2016.09.08. 06:22 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@potyka2: A KMC több sebességes láncai 116 szemből állnak. A Z51 és a Z92 is. Kétség nem lehet, megnéztem a dobozon, és megszámoltam a szemeket is. Hogy miért hirdetik kereskedőink 110 szemesként? Titok.

Ettől függetlenül használhatod a SRAM vagy a Sunrace láncait is. Nyilván nincs számottevő különbség azonos osztályba tartozó alkatrészek között.

Korábban a Connex megfelelő láncaira hívtam volna fel figyelmedet. Mostanában azonban nálunk aranyárban kínálják valamennyit.

Elküldve: 2016.09.07. 15:54 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@XCode: Helló!Nagyon köszi a tippet , de ezek a KMC láncok 110 szemesek ergo rövid lenne sajnos. Sram pc850 112 szemes és a gépemre pont ideális ha hosszabb lenne nem volna gond kiszednék belőle. Amúgy a 850-et 3300ft-ért veszem akkor nem is drágább a z92-höz képest. Lehet hogy maradok a sramnál! De ha van valami más tipp akkor szívesen várom. ÜDV

Elküldve: 2016.09.06. 16:49 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@potyka2: Szerintem érdemes középszerű láncot venni (2000-3000 aranyért). A drágább láncok kétségtelenül tovább tartanak, ám fajlagosan is többe kerülnek. Ha az egy kilométerre számított költséget nézzük, a középszerű alkatrészek a leginkább gazdaságosak.

Sokféle láncot kipróbáltam, mostanában azonban a KMC Z51-et veszem, általában 1900-2000 aranyért. Négy-ötezer kilométert hajtok vele, tehát tíz kilométerenként kb. öt jó magyar forintomba kerül. Sajnos (úgy hírlik) hamarosan megszüntetik a gyártását. Alighanem utódjával is próbát teszek majd.

A KMC Z92 valamivel tartósabb, és krómozott kivitelben készül. Nagyjából ezer arannyal többe kerül, mint a Z51.

Nem tudom, testsúlyodnak köze van-e a hamari elhasználódáshoz. Jómagam nem kímélem a láncokat. Sokat járok velük homokos talajokon, ami - gondolom - nem tesz jót nekik. Ennek ellenére leggyengébb láncaimmal is hajtottam legalább 1500-2000 kilométert.

Elküldve: 2016.09.06. 13:41 Tom77 

  • Tom77 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 157

@potyka2: Sokan le fognak érte szólni, de én nem szeretek "tudományoskodni", mindig a megtapasztalásaim után szerzett élményeimről beszélek vagy írok, mivel az onnantól már tény, emiatt nehezebb vele vitatkozni. igaz azt is egyre ritkábban teszem, mert sokszor éreztem már, hogy még így sem érdemes..

Egy száznyolcvanezres telefonról ugyanannyi ideig fog tartani felhívni a barátnődet, mint egy tízezer forintosról, a különbség a két telefon közt egyéni teljesítményben, mindössze annyi leszámítva azt a tényt, hogy a drágább nyilván jobban néz ki, hogy a tízezerforintos telefont aki neked eladta, azon max négy vagy ötezret fog jó esetben keresni, míg a másikon szerzett haszon úgy kábé, nagyjából olyan netto száztól-százhetvenezerig.. Ez azt hiszem elég érthető volt.

Az egyéni teljesítménynek ehhez semmi köze nem lesz, mégpedig azért, mert ahogy az előbb írtam, abban áll az olcsó és drága alkatrész közti különbség, hogy a drágább tartósabb lehet, de ezt az első kommentemben sem vitattam! Megvehetem a 15-ezres láncot és a 25-ezres koszorút is, azon kívül, hogy ezekre egy csúcsmárkajelzés és név kerül majd, egyéb különbség nem lesz, ugyanannyi km->után fognak elfáradni el majd, mint ami a másik módszerrel is leírható, ott ugyan nem marad majd akkora haszon, a kereskedőnél még akkor sem ha háromszor mégy majd ugyanoda érte, hozzáteszem a háromszori csere->kiadja ugyanazt a tartósságot, de a kereskedőnek kisebb haszonnal és több bekerüléssel.. Ezt picit másképp, de az első kommentben is írtam.

Én ugyanazt a km-t nem egy szettel teszem meg, de ugyanannyit invesztálok és háromszori alkalommal fizetem ki, de arra tényleg az a garnancia, hogy egy KMC Z-8 as 2000ft-os alaplánc 1500km-megtételéig használható, most épp ilyenem van, 116 szemes 7.1mm. Sram sorom van hozzá, sort és láncot egyszerre cseréltetek-> most nem keresem elő a papírját, de "alap-holmi" az is, 6800forint volt és nagyjából 1200-1500km-ig fog kitartani ezek eddig a tények.

Háromszori csere után járok majd ott árban és megtett km-ben, hogy majd minden alkalommal új állapotú rendszerrel indolok el itthonról. Nem szórok meg egy valag pénzzel valakit, akit még csak nem is ismerek "ajándékból",->aki a 25 ezres koszorún amit nekem elad, keres majd minimum 12ezret, hogy miért is, ->MERT NEKEM SEM ADJA ÍGY ODA SENKI! Hinnéd vagy nem, de elég rendesen ráépült a bringásokra is az iparág, azt kell mondjam, ide is persze hová nem, de azért húsz éve még nem jártunk ott, hogy drágább ma egy középszintű-verseny montikerék, mint egy tömeggyártású autóra négy sima.. Szóval ne feliratot vagy a márkát KERESD, ha engem kérdezel.. Vegyél meg 1 alapszintű KMC->láncot, hozzá egy SRAM koszorút, pláne ha a tied is 3x8 as, és írd fel hány km-nél cserélted, elég sokszor ráírni a blokkra. Azt már most mondom neked, hogy le fogja gond nélkül hozni az 1500km-t, a következő cserédig pedig az említett táv alatt nem lesz vele gond, s ha mégis, akkor az erősen garacia-gyanús, de annyiért meg biztosan nem fognak pampogni majd..

Elküldve: 2016.09.06. 12:41 Zoltán-san 

  • Zoltán-san avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 130

@potyka2: Szia,

Be kell valljam hogy a 183 centimmel és 75 kg-mal abszolút átlagosnak számítok. A kenőanyag minőségére (Rochloff-ot használok) nagyon odafigyelek és tisztításra nálam a Brigéciol 2000 vált be. Az aeroszolos kenőanyagokat (Weldtite TF2, Motorex, stb.) messziről kerülöm, mivel egyrészt nem túl jó a kenőképességük, másrészt pedig lehetetlen rendesen adagolni ezeket. A túl sok olaj sem jó, mivel csak a trutyit szedi fel és a kenés semmivel sem jobb, arról nem is beszélve hogy így csak a koszt dolgozzuk bele a láncszemekbe -> fokozott kopás. Az meg kellene még nézni hogy mennyire használódnak el a fogaskerekek, mivel lehet hogy több láncot is kibírnak. Nálam ez a rengeteg km úgy jött össze hogy amikor az első lánc kb. 50%-ban volt elhasználódva, akkor feltettem rá egy újat és azzal addig mentem amíg a kaliber 0.75-ös fele bele nem feküdt teljesen a láncba (75%-os elhasználódás). Utána visszakerült a régi és egészen 1.0-ás kopásig használtam, majd ugyanezt az újjal is eljátszottam.

Elküldve: 2016.09.06. 12:30 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@Tom771014: Helló!Én is taposom rendesen szeretek gyorsan haladni. Napi átlag 40km nincs meg de azért közel , meg fogynom kéne (de azért 156kg-hoz képest nem rossz). Melyik láncot ,vagy mindegy egykutya? Hozzáteszem hogy a fogsorom a 3.láncot eszi amióta cseréltem(1 hg40 600km-ert bírt+1 pc-850 1600km+még egy 850-és most fut rajta tökéletesen)kopásnak szinte semmi nyoma jó állapotban van! Olajozás ,tisztitás szinte megszállott rendszereséggel. Tehát eddig a sram a nyerő(ár/tartóság) KMC???? ÜDV

Elküldve: 2016.09.06. 11:36 Tom77 

  • Tom77 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 157

A közel két.. az közel két "év" akart lenni, csak lemaradt, a többi nagyjából rendben.. :-)

Elküldve: 2016.09.06. 11:30 Tom77 

  • Tom77 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 157

Én nem veszek 5rongynál drágább láncot és hétezernél drágább koszorút, pont azért mert 1200-1500km után dobom el, csere van szigorban.. A negyedik fogaskoszorúnál (8-as) és a harmadik láncnál járok, plusz szintén a harmadik gumi-garnitúrámat fogyasztgatom, de megyek is eleget, tehát elfogadom, hogy a kerékpáros menetnek ennyi az ára, ozt ..

Ami úgymond cserés és ennyi km-után "elhasználódik" az véleményem szerint, mind-mind megspórolhatatlan költség, ami napi használattól függően jár hozzá, akár akarom akár nem. Hajtómű, Fogaskoszorú, lánc, gumik, ezek ráadásul a legnagyobb terhelésnek kitett alkatrészek egy kerékpáron, tehát nem érdemes megvárni, még kificamodik "alólad" valamelyik, mert mindnek km-ben számolt ideje van. Max azt tudod szabályozni, hogy ezt mikorra éred vele el, magyarán, mennyit és milyen gyakran mégy vele, de ha mindig a maximálisan elérhető teljesítményre törekedsz, akkor viszonylag gyorsan odaérsz majd, ezeknek az alkatrészeknek a cseréihez. Elmesélem, hogy Törökbálint-Blaha Lújza tér távom leggyorsabb ideje kaputól-kapuig eddig 34 perc volt, (18km) a múlthétre ez lement 26->ra! A melóhelyemre ahová, szintén elég gyakran járok ott az átlagom ennyi,(26perc-15km)igaz az három km-mel rövidebb..

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem a súly az egyetlen szempont, nagyon nem mindegy, hogy ki hogy teker és nincs két egyforma ember csak max két egyforma bringa létezhet. Az sem mind1, hogy valaki minden, akár napi használat után is, elvégzi az odavágó tisztítást-karbantartást->vagy megvárja, még valaki eltakarítja helyette a paripáját amikor az már olyan piszkos.. Bár ez csak az én véleményem. Maradva a konkrétumoknál, én mindig új sorral és új lánccal járok, hisz van olyan hónap, hogy 1000km-t megyek, (pl;múlthónap) és bizony ezeknél az alapáras alkatrészeknél a 0.1-es láncnyúlás ált ennyi "idő" után befigyel, pedig én csak 80.05kg vagyok. De amint írtam, a súly max egy faktor, ezen felül még jó pár dolgot figyelembe illő venni.. Én úgy fogom fel a dolgot, ha elfogad tőlem bárki is 1 jó tanácsot; azoknak főleg akik átlagban letekernek,->heti min 300km->t ami lebontva is napi több mint 40km->nek felel meg. Itt már olyan szintű kopóalkatrész-elhasználódásról beszélünk, hogy teljesen mindegy legalábbis számomra az,->hogy egyszer veszek egy huszonötezres 8-as sort és hozzá egy tizenötezres láncot és azzal érem el>az 5-6 ezer km-t vagy ugyanezt a pénzt 3 részletben adom ki rá, háromszori koszorú és lánccserével mondjuk, egy belépőáras sram*>(most ez van nekem)sorral, és hozzá egy 3800 forintos "alapáras-lánccal", ozt jó napot kívánok.. A lényeg az, hogy nagyjából ugyanazt az össz megtett km->t, hozom le mindkettővel, vagy szintén majdnem azonos ráfordítással.. Persze lehet hogy nagyon nem jól csinálom és én tévedek, de ebben meg azért nem vagyok biztos, mert sem a kerékpárom állapota nem úgy néz, ki közel két után mint ahogy sokaknak, általában fele annyi használat mellett, sem pedig egyéb más alkatrészt nem vágtam még haza rajta, a "fogyó eszköznek" mondható alkatrészek->kivételével.. (külső-belső gumik, lánc, tárcsa, hátsó-sor, ilyesmi)

Elküldve: 2016.09.06. 09:13 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@Zoltán-san: Helló! Eddig nálam is a sram a nyerő, de siralmas a láncok tartósága. Vagy 100kg alá vannak tervezve??!!! Számomra röhej! Vagy talán egy kaptafa a összes gyártó? Üdv

Elküldve: 2016.09.06. 09:03 potyka2 

  • potyka2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 74

@XCode: Helló! Ahogy nézem a árakat sram,sunrace,kmc egy kategóriában KB egy árban vannak. PC-850,KMCX8,SUNRACE M84! Ezektől gyengébb kategóriáktól tartok a súlyom miatt igy is gyorsan amortizálom a láncokat. Vagy szerinted érdemes próbát tenni a KMC Z51-el? Nagyon köszi.

Elküldve: 2016.09.06. 07:24 Zoltán-san 

  • Zoltán-san avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 130

Én meg 2 db PC-991-et használok ugyanazzal a sorral (PG-950) és már túl vagyok a 18000km-en úgy hogy még egyik lánc sem érte el teljesen az 1.0-ás mértékű elhasználódást. Igaz én nem is vagyok 120kg. A váltás még így is tökéletes. A hajtómű középső fogaskerekén vannak olyan fogak is, melyek már majdnem kihegyesedtek, de még mindig gond nélkül megy.

Elküldve: 2016.09.05. 08:26 outlaw512 

  • outlaw512 avatar
  • sima XC-s
  • Hajdúböszörmény Bike Team csapat
  • Hajdúböszörmény Bike Team csapat
  • hozzászólások: 66

Kmc X8,amugy egyetértek az előttem szólóval.

Elküldve: 2016.09.04. 19:17 XCode 

  • XCode avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 1487

@potyka2: Egy alkalommal használtam Sunrace láncot (CN–M89). Sokáig bírta, elégedett voltam vele. Midőn azonban második ízben kerestem, már nem lehetett kapni. Később újra megjelent, ám jóval magasabb áron. Kereskedőink mostanában nem átallanak négy–ötezer aranyat kérni érte. Ennyit aligha ér meg. A Magyar Kufárok Egyesülete ötven–hetven százalékos haszonnal adja tovább, amit túlzásnak tartok. Egye a rozsda raktáraikban!

A Sram láncai is – szerintem – túlárazottak. Nem érnek annyit, amennyit kifizetünk értük. A Shimano pedig különös gonddal ügyel rá, hogy láncai ne legyenek túlságosan tartósak.

Mostanában a KMC Z51 fajtájú láncot nyüstölöm. Nálam nagyjából egy évet bír ki; 4000–5000 kilométert hajtok vele. Egyelőre még elfogadható áron kínálják, és a minőségével is elégedett vagyok.

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!