@sipi88: Nem megyek bele a munka henger stb témába nem ez a gond.
Egyébként is elvileg mind két oldalon lehet állítani a fékbetétet,hisz kopik.
Nekem volt hasonló gondom RST CAPPA villával(gepida sirmium test)
Nem teljesen világos mi ér mibe bele Bár a képek igen nagy félbontásúak mégis nehéz értelmezni.
Én ugy gondolom maga Nevezzük fékháznak ér bele valamelyik oldala a féktárcsába belülről.
Ennek lehetnek banális okai is.
pl gyors zár bál a tengelyen van egy vékony kis rugó ami a kereket nagyon picit oldalra kényszeríti is már bele is ér a külső oldalba.
-Tekert be a betéteket,hogy mindent láss,enyhén tartsa kereket olyan szögbe,hogy egyenes maradjon de ne érjen egyik oldalba se bele.szorítsd meg a gyors zárat,és utána állítsd be a betétek távolságát (2 perc)
-a villán a nevezzük tengely befogón festék van,de nem egyforma vastag a gond ugyan az a kerék valamelyik irányba kicsit ferde,és máris beleérhet a tárcsa a fékbe.Kör kereszt metszetű reszelővel amelyik irányba beleér a tárcsába reszelj ki a villánál a kerék befogóból(vigyáz néhány tized mm-ről lehet szó)
-lehet az egész fék nem passzol a villához,vagy a tárcsa vastag kicsit. Ez estben hézagoló gyűrűkkel alátétekkel tudod tili-toliznia a féktárcsát a kívánt oldalra illetve a fékházat a felfogatási pontoknál.
Amennyiben a féktárcsád(normál helyzetben)a "féktuskó jobb oldalába ér bele belülről, 2választásod van
-1-a féktárcsa alá teszel (MEM)papirt,néhány tizedes távtartó gyűrűt
-2-a maga a fék felfogatás alol veszel ki,és teszelbe vékonyabb távtartót,Radikálisabb esetben a fék felfogatási pontjából síkban kireszel egy keveset lapos reszelővel.
HA mind ezek lehetetlenek jelöld be hol ér bele,szed le,vedd ki a betéteket és lapos reszelővel dikban szedj ki(reszelj)egy keveset a féktuskó belső oldalából.
-HA és ez a másik értelmezésem,valami kívülről ér bele a tárcsádba akkor csak a hézagoló gyűrűk megfelelő oldalra való behelyezése lehet a megoldás.
a képen képszerkéztővel kiemelhetnéd a gond pontos helyét.