Sziasztok!
Adott a fent nevezett járgány, amit fel kellene újítanom. Itt a fotóalbum róla: http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=15978&pp=mygl
A középrész egy olyan típus, amelyet még soha nem láttam belülről, és az elmúlt néhány évtizedben nem is volt szétszerelve bezsírozás végett.Van neki egy néhány milliméteres mozgása oldalirányban, szóval eléggé kuka állapotú. http://foto.testbike.hu/media/pics/galleries/15978/tn_4_4086.jpg
Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehet szétszedni, valamelyik tapasztalt szakinak van e közületek tapasztalata ilyennel? Az világos, hogy a hajtókar ékes megoldású, gyakorlatilag egy kihalt technológia, de arról még van leírás és rajz itt-ott. Amivel az előző felújítás során se tudtam mit kezdeni (de akkor még nem lötyögött ennyire), az a mögötte lévő csavarok, amik nem tudom hogy állnak össze, de lehet össze is vannak gyógyulva.
Ennek a helyére akarok valahogy bele építeni egy mai angol menetes monoblokk középrészt, valami közdarabbal, de ahhoz előbb szét kell szednem, és le kell mérjem, hogy meg tudjam tervezni. Négyszögtengelyesre, vagy még újabbra gondoltam, de lehet más is. (Egy lánckerekesből nem sok jó és olcsó hajtóművet látok, jó lenne cserélhető acél lánckerekes legyen, kb 46-48 foggal. Nyilván egy Saint hajtókar idiótán nézne ki 48-as fogsorral, meg overkill egy városi gépbe, árban is.)
Meg a kontrát is fotóztam, abban is kellenek tippek, fogaskerék felrakása szempontjából, hogy az mind egyforma e? most 18 fogú fogaskerék van fent.