A középső tányér helyére gond nélkül fel tudod szerelni a nagyot, a hajtókaron ez lehetséges.
Hogy a váztól elfér-e, az egy jó kérdés. Általában a 44-es még elfér, de ez függ a váztól, a középtengely hosszától, meg a hajtókartól is. Látatlanban nem lehet megmondani, legegyszerűbb ha fogod, leveszed a hajtókart, átteszed a tányért, és óvatosan felpróbálod.
Nyilván ha középre rakod a nagytányért, akkor "átlagban" kevésbé fog keresztbe állni a lánc, mint most, amikor kívülről csak azt használod. De ez is tengelyhossz függvénye is.
Viszont az első váltót nem nagyon lehet megspórolni, ugyanis a váltós (emiatt vékony és váltáskönnyített) lánctányérokról könnyen leugrik a lánc, mikor hátul belebeg a váltó (egysebis tányért viszont nem tudsz felrakni, mert annak szélesebb lánc kéne). Az első váltó viszont terelgeti valamelyest. Lehet valami láncterelőt felszerelni helyette, de az vagy sokkal nehezebb, vagy getvadrága. Szóval a váltót érdemes fennhagyni, csak le kell szabályozni, hogy ott maradjon a középső tányérnál.
Ehhez lehet fentebb kell emelned a váltót, mert középső állásban nem 44-es tányérhoz áll be, de ez már nem áll sokból, majd látod.
Szóval 2 tányért, egy váltókart, meg a bowdenezést tudod megspórolni.