Szia!
Az a probléma, hogy a monoblokk ház ugye szélesebb, mint 68 mm. Emiatt nem fogod tudni rendesen ráhúzni a monoblokk bal oldali csészéjét, mivel ahogy betekered, még nem éri el a monoblokk oldalát.
Emiatt a tengely bal vége nem lesz ki teljesen a vázból. Ez gondot okozhat a hajtókar felrakásánál, bár egy 122mm-es tengely már elég hosszú, valószínűleg nem fog súrlódni a kar a vázon (illetve a bal csészén).
A jobb oldal sem fog ugyan úgy állni, hiszen a 68as monot hiába tekered bele teljesen (ott ugyebár fix a testen a csésze), a vázhoz képest nem kerül középre. 73-68=5mm, 5/2=2,5mm, elvileg ennyivel szélesebb egy irányba a vázon a 73-as csapágyház, mint a 68-as. Azaz 2,5mm-el kintebb lesz jobb oldalt a tengelyed vége (bal oldalt meg 2,5-tel bentebb az eredetihez képest).
Mindezt összefoglalva, 2,5mm-el nagyobb láncvonalad lesz. Ezt a hátsó agy áthézagolásával (és esetleg a kerék ehhez képesti újbóli középrecentírozásával) könnyen tudod orvosolni, de egy váltós rendszer tolerálhat is ennyit.
Az aggasztóbb probléma az, hogy a bal kar hozzáérne-e a csészéhez. Nézd meg most mennyi helyed van a kar belső felülete, és a csésze között, valamint a kar vége, és a váz között. Ha van 2,5mm-ed, akkor nyertél.
Hajtás közben nem fog feltűnni 2,5 mm csalafintaság.