Sziasztok! Miért van az ha a lánc elől a legnagyobb hátul a legkisebb fogaskeréken van és ha nagyon beletaposok a pedálba akkor beleér a lánc az első váltóba? De ha simán megyeka kkor nem ér bele. A segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok! Miért van az ha a lánc elől a legnagyobb hátul a legkisebb fogaskeréken van és ha nagyon beletaposok a pedálba akkor beleér a lánc az első váltóba? De ha simán megyeka kkor nem ér bele. A segítséget előre is köszönöm!
Köszi a segítsèget,de nem arròl a bicajròl van szó ami a profilképemen van hanem egy màsikról.Csak azon most cseréltem le az egész hajtást .
@geri998: Ha ezek se jönnek be akkor venned kell egy sokkal erősebb hajtást. Vagy csak nyugiban tekersz... Az igazság az hogy túl erős a lábad az ilyen "alap" bicóhoz.
@geri998: Így van, legyen picit feszesebb a bovden, de ha most is nehéz felkapcsolni nagytányérra, akkor elég, ha a végállás állító csavart kicsit kijjebb tekered. Figyeld meg menet közben, hogy a terelőnek a külső vagy belső oldala ér-e hozzá a lánchoz és annak függvényében játssz az állítócsavarokkal, bovdenfeszességgel, sikerülni fog megtalálni azt a pontot, amikor nem ér majd bele egyáltalán. Persze ha nagyon odalépsz neki kiállva, akkor beleérhet, de ezt nekem még integrált tengelyessel is sikerült végrehajtani.
köszi a a segítséget de sajna pozicionált de ha kijebb csavarom akkor csak addig amig a váltó még le tud váltani?És legyen feszesebb a bovden?
@geri998: Nyugi, másnak is hajlik. Váltós bicajnál kell a széles monoblokk, így rugalmasabb a rendszer, könnyebben beleérhet a lánc a terelőbe. Próbáld az első váltónak a felső végállás állítócsavarját picit kijjebb csavarni, és a bovdenfeszesség is legyen nagyobb, vagy ha nem pozicionált váltókarod van, akkor egyszerűen csak told feljebb addig, amíg nem ér bele a lánc a terelőbe.
de más ilyen súlyú embernél miért nem csinálja ezt a biciklije?
Mert a hajtás nem bírja el a súlyodat és ahogy izomból tekersz 8-ast generálsz a lánctányérba.