a szervizekben nem minidg csinálják azt amit tényleg kéne és úgy nyúlnak hozzá, hogy nem értenek az adott alkatrészhez. Az RC szérián ugye ott a kompresszió. Ha koppan, akkor tekerd rá a kompressziót és elvileg nem fog koppanni, de tényleg ilyenkor a kevés olaj a probléma és nem az, hogy sűrű vagy híg az olaj. Ez csak az oda-visszaút sebessége miatt lényeges, de a koppanást nem befolyásolja. Az olajeresztés meg igen szimeringhigba, de lehet az is, hogy túl sok olajat töltöttek bele. Egy 888 villába száranként max 2.5dl olajat lehet tölteni. Meg kell nézni, hopgy mennyit töltöttek bele és ha több, akkor ki kell belőle önteni, ameddig a megfelelő mennyiség marad benne. Egy 888 villában, ha 2.5dl olaj van, akkor nem szabadna koppannia, de még 2 deci olajtól sem szabana, bár nemtudom, hogy a kompresszió oldalába mennyi olajat kell tölteni. A visszaút oldalát elég könnyen be lehet lőni, de a kompresszió oldalához anynira nem értek. Állíts a kompresszión és akkor elvileg nem fog koppanni, elvileg ezért van rajta ez a funkció.
de logikus is. ha nincs rátekerve kompresszió, akkor nincs ami megállítsa a szárakat a láb végén.