A Marzocchi 888 RC koppan 1 hangosat, ha puha a kompresszió!

Linkelt termék: Marzocchi 888 RC
1-19 (19 válasz)

Elküldve: 2011.02.13. 19:02 BikeUMF 

  • BikeUMF avatar
  • DH/Freeride arc
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • hozzászólások: 55
Témaindító kérdés:

Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudnám orvosolni azt a problémát a 2005ös 888 rc típusú villámban,hogy amikor a kompresszió nagyon puhára van állítva akkor ha teljesen bemozog a villa 190ig akkor koppanik 1 hangosat,most kapott friss 10w-s olajat,a szervizesek azt mondták hogy az volt a baja hogy nem volt elég sűrű bent az olaj mert eddig 5w-sel ment,légyszi segítsetek!előre is köszi.

Elküldve: 2011.02.26. 21:11 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

@nitroboy: nemá vazze... csak érdekel, hogy a 220 az nem a sl-ért kell

Elküldve: 2011.02.26. 21:09 Norbee18 

  • Norbee18 avatar
  • DH/Freeride arc
  • Akik szeretnek szerelni csapat
  • Akik szeretnek szerelni csapat
  • hozzászólások: 166

@BikeUMF: Gyárilag 220-220 at ír száranként a Marzó oldala! Próbáld állítgatni, nem hiába vannak rajta azok a tekerentyűk :)

Elküldve: 2011.02.26. 20:59 BikeUMF 

  • BikeUMF avatar
  • DH/Freeride arc
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • hozzászólások: 55

@nitroboy: mind2 lábba?

Elküldve: 2011.02.26. 13:48 nitroboy 

  • nitroboy avatar
  • dirt/street gyerek
  • CRAZY MERIDA CLUB csapat
  • CRAZY MERIDA CLUB csapat
  • hozzászólások: 118

230ml olaj kell bele oszt akk nemfog koppanikni xD

Elküldve: 2011.02.26. 13:26 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

@Don Pepe: én 3300 ért vettem a 7.5w-s motorexet :/ szerinted, hogyha gyárilag 220/80ml olajat írnak akkor biztos nem fog koppanni?

Elküldve: 2011.02.15. 12:35 Don Pepe 

  • Don Pepe avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 29

Tanulj meg magad villat szerelni, baromi egyszeru dolog, a marzok hihetetlenul egyszeruek, es jol fel vannak epitve. A tobbezer forintos olajokrol meg annyit, hogy Repsol villaolaj, a fel literes 1400, a literes 2450 forint, minden jobb autosboltban van, vagy tudnak rendelni ket nap alatt. Szerintem a 10w jobban csillapit, a 5w boxxarokba valo:D Nekem, hogy csak egyik szaraban volt rugo,a masikban levego, 240 mili olajtol nem koppant, oldalankent, de eleg progressziv lett 18 cmtol. Szereld magadnak, es nincs baj:D

Elküldve: 2011.02.15. 12:12 BikeUMF 

  • BikeUMF avatar
  • DH/Freeride arc
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • hozzászólások: 55

Nem,nem hiszem hogy elengedted volna,de nekem a Szabi azt mondta hogy felesleges bevinnem egyben a bringát,nem is vittem egyben,csütörtökön délután viszem be,akkor megtudod majd nézni egyben és megnyomkodhatod megnézheted így egyben.

Elküldve: 2011.02.14. 23:01 Sándor Varga 

  • Sándor Varga avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 1

@BikeUMF: Azt azért légy szíves tedd hozzá,hogy villának te vagy a harmadik gazdája és a szemed láttára öntöttem ki belőle azt kb 1.5-2dl olajat(fekete piszkos fémporos valamit),elvileg a 888rc-ben gyárilag 220-220ml olaj van ,nem 2.5dl.Te azt mondtad nekem hogy az előző tulaj cserélt benn olajat,por és olajlehúzó szimeringet,szerintem nem!Ez egy 2005-ben gyártott villája a marzónak,a villa állapotából ítélve nem hiszem hogy évente-2évente lett volna benn szimering cserélve.A villád kategóriája a gyártó szerint: Extreme Freeride-Downhill.Szerinted ez villa menyit kaphatott az előző 2 tulaj alatt?Valószínüleg tartom nem a Zeg-i alsóerdő ''dombjain'' használta az előző két tulaj.Mivel a kerékpár nem volt bent a boltban ezért nem tudtam a szerviz után kipróbálni a villádat,ha akkor észreveszem hogy valami baj van, szerinted elengedtem volna a villádat úgy?20cm rugóútat nem tudok bringa nélkül leellenőrizni,ezért is mondtam hogy duplaváll szárait is csak akkor tudom beállítani ha itt a géped nálunk! Azon a héten a tiéden kívül még két marzocchi-t szervizeltem le minden panasz nélkül.Hétfő(ma) délután mondtam neked hogy holnap hozd be és megnézem mi lehet a gond.Az olaj eresztés valószínüleg csak szimering cserével orvosolható(régi) de ezt mondtam is neked.A koppanás megy ahogy Skater írta csak beállítás kérdése lehet.(el kell vele játszani:) Ja és Skater 220ml-220ml olajjal lettek töltve a szárak csak viszkozitásban tértem el az olajtól.mennyiségben nem.nem szokásom több ezer ft-os olajokat csak úgy öntözgetni.A másik hogy értek a villákhoz,de várat én se tudok építeni.

ÜDV! Sándor

Elküldve: 2011.02.14. 15:54 TBRider1 

  • TBRider1 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 193

http://data.hu/get/3512700/2005-bomber-en.pdf töltsd le 48. oldal :) elmagyaráz mindent... ja és hivatalos kiadvány

Elküldve: 2011.02.14. 15:47 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

nekem a fékemet nem tudták légteleníteni... 2éve volt és most jöttem rá, hogy nem szar volt csak többször kell csinálni... pénzt azért elkérték -.-

Elküldve: 2011.02.14. 15:44 TBRider1 

  • TBRider1 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 193

na most koppan és érzed hogy megáll a teló? vagy hangja van mozgásnál? mert az olaj áramlás-segítőnek is van hangja a villákban, ami becsúszóban lifeg :D am ha nagyon lemegy, szal kimozog minden utat minden nehézség nélkül...az annyit jelent h kevés a levegőd, vagy rugó feszességed, vagy gyenge a rugód... kompresszió is jó lehet, azzal azt az erősséget állítod, h milyen nagy erő legyen elég a nyomorúd megmozdításához, egyszóval a becsúszószár becsúszásához szükséges erőt állítod vele, a visszút sebességén nem változtat... érdemes ezen is zárni keveset :)

Elküldve: 2011.02.14. 11:21 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

a szervizekben nem minidg csinálják azt amit tényleg kéne és úgy nyúlnak hozzá, hogy nem értenek az adott alkatrészhez. Az RC szérián ugye ott a kompresszió. Ha koppan, akkor tekerd rá a kompressziót és elvileg nem fog koppanni, de tényleg ilyenkor a kevés olaj a probléma és nem az, hogy sűrű vagy híg az olaj. Ez csak az oda-visszaút sebessége miatt lényeges, de a koppanást nem befolyásolja. Az olajeresztés meg igen szimeringhigba, de lehet az is, hogy túl sok olajat töltöttek bele. Egy 888 villába száranként max 2.5dl olajat lehet tölteni. Meg kell nézni, hopgy mennyit töltöttek bele és ha több, akkor ki kell belőle önteni, ameddig a megfelelő mennyiség marad benne. Egy 888 villában, ha 2.5dl olaj van, akkor nem szabadna koppannia, de még 2 deci olajtól sem szabana, bár nemtudom, hogy a kompresszió oldalába mennyi olajat kell tölteni. A visszaút oldalát elég könnyen be lehet lőni, de a kompresszió oldalához anynira nem értek. Állíts a kompresszión és akkor elvileg nem fog koppanni, elvileg ezért van rajta ez a funkció. de logikus is. ha nincs rátekerve kompresszió, akkor nincs ami megállítsa a szárakat a láb végén.

Elküldve: 2011.02.13. 19:50 bandyta 

  • bandyta avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 104

aszongya koppanik! :D koppanik :D kevés benn az olaj, azért koppanik! :D ha elég olaj van benne, akkor nem tudod annyira összenyomni, hogy koppanik! :D és ennek semmi köze a viszkozításhoz, csak a mennyiséghez és akkor nem koppanik! :D

Elküldve: 2011.02.13. 19:44 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

mennyi olaj van benne pontosan?

Elküldve: 2011.02.13. 19:41 pikker 

  • pikker avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 11

jah csere után koppan az gáz ! :S

Elküldve: 2011.02.13. 19:19 BikeUMF 

  • BikeUMF avatar
  • DH/Freeride arc
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • hozzászólások: 55

most friss olajjal is ugyan úgy koppanik mint előtte.

Elküldve: 2011.02.13. 19:18 BikeUMF 

  • BikeUMF avatar
  • DH/Freeride arc
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • @~ZeG_RiDeRs~@ csapat
  • hozzászólások: 55

te miről beszélsz?

Elküldve: 2011.02.13. 19:10 pikker 

  • pikker avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 11

hali ki kell próbálnod és utána meglátod! :)

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!