Author Reflex vagy Author Stratos jó nekem?

Linkelt termékek: Author Reflex, Author Stratos
1-15 (15 válasz)

Elküldve: 2011.04.01. 21:40 gabesz666 

  • gabesz666 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 15
Témaindító kérdés:

Sziasztok!

Ezt a bringát néztem ki magamnak, illetve ami még esélyes az az Author Stratos. Amire használnám: városi közlekedés, néha egy-egy túra a budai hegyekbe. 180 cm magas vagyok és 80 kg. A kérdéseim a következők:

  1. Kezdő vagyok nagyon, úgyhogy ne nézzetek hülyének a kérdés(ek)ért :) Mekkora méretű legyen a váz (azt hiszem a vázra vonatkozik a "méret" a speci oldalon)?
  2. Van-e esetleg valami ok, ami miatt ez a két bringa nem megfelelő számomra (az ár nem számít annak :))
  3. Tudnátok-e mondani egy megbízható bringa üzletet budapesten, ahol hozzájuthatok ehhez a csodához és utána a szervizelést is megcsinálják?
  4. Bónusz kérdés: ti melyiket vennétek a kettő közül (és miért)?

Köszönöm a válaszokat! Üdv: Gabesz

Elküldve: 2011.04.04. 17:45 petiboy_24 

  • petiboy_24 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 109

@gabesz666: