Avid Juicy 3 feltöltéséhez mi kell? Van házi megoldás?

Linkelt termék: Avid Juicy 3
1-22 (22 válasz)

Elküldve: 2013.01.31. 18:36 BoFF 

  • BoFF avatar
  • sima XC-s
  • DownHill csapat
  • DownHill csapat
  • hozzászólások: 51
Témaindító kérdés:

Első fékkarom elvan törve és megvettem a cseredarabot azonban az a gondom, hogy ameddig nem tudom biztosan, hogy mi kell a cseréhez nem állok neki. Az érdekelne főképp, hogy mi kell pontosan a cseréhez és a feltöltést illetve a légtelenítést hogy tudom megoldani? Ha lehet nagyon részletesen írjátok le ha tudtok megoldást mert még nem volt dolgom ilyennel. Boltba elég drága és szeretném megtanulni, hogy is kell. Olvastam neten, hogy van hozzá ilyen készlet azt is leírhatnátok, hogy hol lehet venni.

Elküldve: 2013.02.21. 09:53 johnny336 

  • johnny336 avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 931

Elküldve: 2013.02.21. 09:12 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

@gabesz96h: akkor is hülye vagy! Nekem ugatsz,hogy meglehet normálisan is mondani,és lefaszozdaleezel.Nem kívánok ilyen seggfejekkel vitázni. Akkor is én tudom jobban,te meg nem.A tény az tény. A buzi triálosok meg magura hs33 hidrós felniféket szoktak használni.Te is csak ilyen„lejövök egy lépcsőn meg felugratok egy raklapra oszt keménynek érzem magam”triálos vagy. TEKERJETEK NE POFÁZZATOK HÜLYESÉGEKET

Elküldve: 2013.02.20. 19:13 gabesz96h 

  • gabesz96h avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 70

@Mr.Cannondale: meg szerinted nekem a szűzanya mondta hogy hogyan kell te pöcs? én is videókból tanultam meg, csak úgy írtam le neki hogy nem reklámoztam magam, meg nem szóltam le mást. képzeld 6hónapig triáloztam akkor még kb 85kilósan, és tökéletesen megfogott, sose volt vele bajom, de ha neked nem tetszik akkor azt meg lehet mondani normálisan is Mr. faszomdale

Elküldve: 2013.02.20. 19:10 gabesz96h 

  • gabesz96h avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 70

@Mr.Cannondale: te izetlen, csak tudom hogy hogy működik ha fél évig használtam és én tartottam karba, semmi hiba nélkül. szerintem azért hogy feltöltse nem fog elutazni akárhova vagy nem fog pár ezerért még szettet venni. te szerencsétlen

Elküldve: 2013.02.18. 10:40 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

HY! Pakesz haver köszi a kritikát! Lehet kicsit durva voltam,de nem akarnék halott gyerekeket látni a fék miatt az utcán. Ha elhiszitek ha nem tavaly CSAK 4hónapig volt hidrós fékem.Azóta visszaálltam bb7 bowdenesre. Viszont már előtte(mielőtt megvettem a féket) kb 1évvel tanulmányoztam a videokat a neten.És ha hiszitek ha nem magamtól tanultam meg az egészet.Csak egy kis szorgalom kellett na meg egy avid légtelenítő szett+olaj. Nekem meg aztán elhihetitek,hogy tudok légteleníteni.110-15kg vagyok,ha nem tudnám már nem lennék az élők sorában. Persze,hogy mindenki el kell kezdje valahol,de ha nem tud valaki valamit,inkább kérdezzen mint válaszoljon.:) B*ziskodni meg feltünősködni ott a facebook. Boof neked meg küldök üzit privátba.

Elküldve: 2013.02.17. 18:33 BoFF 

  • BoFF avatar
  • sima XC-s
  • DownHill csapat
  • DownHill csapat
  • hozzászólások: 51

@Mr.Cannondale: Köszönöm a segítséget! Még nem mertem neki álni mert nem voltam biztos magamban de jobb is, hogy nem próbálkoztam. Viszont az első meg a hátsó fékem is elég "gyenge", most olyan, hogy csutkára betudom húzni a fékkart és pl elsőnél alapjáraton gyenge a fékerő a hátsónál meg ha teljesen behúzom fékkart akkor fog csak úgy, hogy farol a kerék és megvan az a "nyúlós" érzés tehát szerintem levegős lehet a dolog. Örülnék ha tudnál segíteni megcsinálni.

Elküldve: 2013.02.17. 18:31 pakesz75 

  • pakesz75 avatar
  • sima XC-s
  • Nagyonodamondók társasága csapat
  • Nagyonodamondók társasága csapat
  • hozzászólások: 120

@Mr.Cannondale: jaj de kiakadtál sporikám ...mondjuk jogosan. Sok a kísérletező, de hát mi is elkezdtük valahol :P Amit leírtál megállja a helyét!

Elküldve: 2013.02.17. 18:20 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

nekem van tüském+gyűrűm is 5-5db kapsz egyet-egyet ingyen,ha még nem haltál meg gabesz koca leírása miatt.

Elküldve: 2013.02.17. 18:18 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

BAZDMEG!!!!!!!!!!! A féken az ÉLETED!!!!!!! Múlhat! Ha ilyen koca faszságokat írtok hogy „beletöltedz 40”ml olajat és kész”orbaváglak titeket!!!!! Ha nem tetszik írjatok a honlap gazdájának! De ha nem tudtok valamit irjatok a krumli termelésről.

Elküldve: 2013.02.17. 18:14 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

Gabesz te meg jó nagy gyík vagy. „dot 3-4-5”??? Juicyba CSAK DOT4 VAGY 5.1 MEHET CSAK

Elküldve: 2013.02.17. 18:12 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

Boff! Ezért jösz eggyel!

Elküldve: 2013.02.17. 18:10 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

Elküldve: 2013.02.17. 18:08 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

ha nulláról kezdesz egy fék összerakást (kar, test, vezeték, apróságok), akkor az alkatrészek sorrendjét jegyezd fel, vagy nézd meg a pdf ábráit - előbbihez kapcsolódik, hogy a vezeték hosszát be kell lőni, ne legyen túl hosszú, de beforduló kormánynál se tépje ki magát a fékkarból. (kétszer mérj, egyszer vágj itt is igaz) - vezeték végébe megy a pöcök hézagmentesen, és rá a roppantó gyűrű, utána összecsavarozás fékkarnál és féknél - Avid évente egyszeri légtelenítést javasol (ha sokat mész lehet 2x, 3x is) - alapvetően 3 részből áll a folyamat lényeg: vezeték légtelenítés, a féktest majd végül a fékkar légtelenítése -
egyik fecskendőbe félig szívj fel olajat, másikba kb 1/4ig. ezután piros záróka bezár majd ahogy a videón látszik óvatos húzásokkal felszöknek a buborékok (előkészítés), ha úgy néz ki nincs több bubi a fecskendőben akkor piroska kinyit és óvatosan levegőt kinyomni. Nem feltétlen jön ki mind! Pár ráhúzás elég a piroska zárt állapotában (vákuum) - Utána jöhet a kerék és fékbetét kivétel! A betét helyére betenni a műanyag távtartót - Juicy féknél a féktest csőcsatlakozásnál egy T10 torx csavart kell kitekerni, és a helyére mehet a félig töltött fecskendő betekerése - fékkarnál a távolság állító csavart kb közép állásba szoktuk kitekerni - fékkarnál is T10 torx csavar ki, majd az 1/4ig töltött fecskendőt be. (ha szükséges el kell forgatni a fékkart, legyen kéznél törlőkendő, mert a csavar kitekerésekor jöhet ki némi olaj) - Most jön a

  1. fékvezeték légtelenítés: egyik kézzel egyik, másikkal a másik fecskendőt fogod, a tartályok felfelé mutassanak. Az alsóból kezded átnyomni a felsőbe (alsót nyomod, felső csak óvatosan húzod), kb addig míg a mennyiségek megfordulnak (fent lesz félig, lent 1/4ig), aztán felső fecskendőnél piroska bezár, majd fékkart behúzod kormányig és rögzíted -

  2. féktest légtelenítés (fékkar ugye behúzva és zárva a felső fecskendő). A fecskendőt óvatosan húzod, bubik jönnek, majd kicsit rányomsz, ezt lehet ismételni párszor. Ha láthatóan nem jön több bubi, akkor fékkart úgy engeded vissza a helyére, hogy közben óvatosan nyomod neki a fecskendőből az olajat (érezhető a fékkaron a nyomás). Ha ez megvan fecskendő kiteker, csavar visszateker. olajat letöröl -

  3. fékkar légtelenítés: fecskendő felfelé mutat, nyitható a piroska rajta. Majd hasonló eljárás mint a féktestnél (fékkar nincs behúzva! és húzgál, nyomkod párszor), A fékkart párszor behúzni, hogy az olaj járat útjában lévő kanyarokból is kijöjjön a maradék bubi, ha a vákuum nem hozta volna ki. Ha már nem jön több bubi, akkor óvatos nyomás mellet kitekered a fecskendőt, majd vissza a csavart és zárt a rendszer újra. Olajat stb letöröl ha kiment mellé. - isopropylos törlökendővel le lehet törölni amit kell, féktestből ki a műanyag kütyü, majd fékbetét, kerék vissza a helyére és jöhet a próba. - a fékkar fogáspontjának határozottnak kell lennie, nem lehet nyúlós érzés benne (levegőmentesség) - pár erősebb fékezés imitálása után nézd körbe, hogy nem enged-e valahol a rendszer.

Elküldve: 2013.02.17. 18:07 Mr.Cannondale 

  • Mr.Cannondale avatar
  • sima XC-s
  • Cannondale-esek csapat
  • Cannondale-esek csapat
  • hozzászólások: 86

HÜLYÉK VAGYTOK MINT A FASZOM!!!! „injekciós szarság”?????A szakértő válaszolt.SEGGFEJ!!!

A kar téma nem érdekel.... LÉGTELENÍTÉS. Az AVIDOKNÁL NEM LÉGTELENÍTŐ CSAVAR VAN MINT A LEGTÖBB FÉKNÉL HANEM LÉGTELENÍTŐ LYUK!!!!!! Ehhez van külön légtelenítő szett.NEKEM VAN!!!HA KELL INGYEN MEGCSINÁLOM NEKEK HA KELL! A folyamat a következő

Elküldve: 2013.01.31. 21:30 BoFF 

  • BoFF avatar
  • sima XC-s
  • DownHill csapat
  • DownHill csapat
  • hozzászólások: 51

@gabesz96h: Oké köszi mindent! :D Majd 2 héten belül megcsinálom és írok, hogy sikerült-e vagy nem. :)

Elküldve: 2013.01.31. 21:16 gabesz96h 

  • gabesz96h avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 70

jaja :D

Elküldve: 2013.01.31. 21:02 BoFF 

  • BoFF avatar
  • sima XC-s
  • DownHill csapat
  • DownHill csapat
  • hozzászólások: 51

@gabesz96h: Ja akkor nagyon király :) A képeim közt ott van a törött fékkar a csőhoz semmi köze kb. Akkor csak simán átrakom a régi fékkarból a csövet az újba és feltöltöm a rendszert majd légtelenítem, ha kell?

Elküldve: 2013.01.31. 20:46 gabesz96h 

  • gabesz96h avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 70

az elvileg jár a fékcsőhöz de 1-2száz forinteért lehet venni, vagy az előzőből ki lehet venni. de ez a csere csak fékcsőcsere esetén szükséges, mert amúgy teljesen jó, ha csak a fékkar tört le és a kábel nem károsodott.

Elküldve: 2013.01.31. 18:51 BoFF 

  • BoFF avatar
  • sima XC-s
  • DownHill csapat
  • DownHill csapat
  • hozzászólások: 51

@gabesz96h: Értem köszi a segítséget. A fékkar tuti kompabitilis, mert ugyanolyat vettem mint az elődje. Szorító gyűrűt és lyukas tüskét hol tudok venni?

Elküldve: 2013.01.31. 18:44 gabesz96h 

  • gabesz96h avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 70

ja és megnézed hogy hogy mozog a fékkar. ha egy pontnál mindíg tudod tovább húzni akkor át kell folyatni mert levegős. ehhez megint leszeded a fékkar tetejét, a gumi szart is, és alulról átnyomatot olajjal, miközben a fékkar alatt valamiben felfogod az olajat. megint megnézed és akkor már 99,9% hogy jó ha eddig nem volt az

Elküldve: 2013.01.31. 18:41 gabesz96h 

  • gabesz96h avatar
  • dirt/street gyerek
  • hozzászólások: 70

először tudni kell hogy kompatibilis e a fékkar a testtel, tehát a juicy esetében minden dot-os e. aztán összerakod a kábelt, ehhez a fékkaron a gumi szart le kell húzni, kell egy bele való szorítógyűrű is(1gyűrű és egy lyukas tüske). Ezt belerakod a fékcső egyik részébe, először a gyűrűt, aztán beledugod a tüskét, ráhúzod a gyűrűt és kész. Ha összeraktad a kábelt a fékkel akkor egy ínjekciós szarsággal( legalább 40ml) és egy, a féknyereg olajkivezető csövére illeszthető csővel alulról a fékkar fele feltöltöd dot 3-4-5 olajjal, amíg el nem éri a fékkarban a legtetejét. Azután visszacsavarozod a tetejét a fékkarnak és kész. Remélem segítettem.

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!