hogy kell a fékpofákat állítani?? és a fékkart?
hogy kell a fékpofákat állítani?? és a fékkart?
@pakesz75: igen segítettél. most olvasom az üzeneted, de egy haver lejöt még délután mert úgyis centirozni kellet a kerekemet és azvolt a fék baja hogy televolt levegővel. de lelégtelenítettük :D
@Czernaa: Leírom neked a sorrendet: 1. lecsavarozod a féknyerget 2. betétek ki 3.dugattyúkat visszatolod alap helyzetbe / kiszeded a kar túlfolyócsavarját és beleteszel egy bele illő csövet amin látod majd a fékfolyadékot/ 4.ha visszament a dugattyú alapba / mielőtt visszatolod takarítsd körbe a peremét/ visszateszed a csavart a fékkarba. 5:megtakarítasz mindent és visszateszed a betétet 6.felcsavarozod lazán a nyerget/kézzel tőre húzod a csavart 7.pumpálod a kart miközben meghúzod a két rögzítőcsavart 8.kerék megteker és elvileg ha nincs nyóócas a tárcsában akkor így jónak kell lennie
remélem segítettem
@Czernaa: szia! Ja és lehet hogy az új betét miatt ,kell majd egy kis fékfolyadékot is kivenni a rendszerből.
@Czernaa: betéteket kiveszed, aztán a dugattyúkat kézzel, vagy 8-9es villáskulccsal visszanyomd, ügyelve arra hogy ne mard meg a felületüket. Utána légtelenítés is kellhet, bár én eddig akármilyen féknél csináltam nem kellett.
@Takács Balázs: az a baj h olyan közel vannak egymáshoz a betétek hogy nemfér közéjük a tárcs :S
http://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/95-5013-109-000.pdf
2-es 3-as képen CPS csavarok, és 7-es kép.
A pofák a féktesten belül nem állíthatóak, kopás alapján maguktól állnak rá a tárcsára.
a fékkart 2mm imbusszal, a dugattyú nyomórúdjának a végénél. A fékbetéteket a féktest állításával, 5ös imbusz, ne az adaptert lazítsd, hanem a féktestet az adapteren.