Basszus, akkor ezt jól félre értetem, ezer bocsánat és még ezer.
Ez váz geometria, konstrukciós hiba, nem gondolóm, hogy van rá megoldás. Egy felső bilincses váltó még közelebb lenne.
Én bevinném egy szervizbe és megkérném őket, hogy próbáljanak rá, pld egy felső bilincses országúti váltót, pld shimano 105.
Aztán azt a lehetőséget is megvizsgálnám, hogy kiljebb lehet-e vinni az első lánctányér sort (kissé elrontva az optimális láncvonalat) a középcsapágy hézagolásának a megváltoztatásával.
Így pár mm-el kijjebb kerülne a lánctányér sor a váztól. Ezért a váltó pozíciója is kijjebb kerülne és kevésbé nyúlna be a kerék mögé.
(remélem érthető amit írtam)
De ehhez kísérletezés kell, amí egy téli nyugis szervizben egy jó szakinak nem lehet probléma. (ha van hozzá kedve)