Bajnok szerviz Miért nem lehet vigyázni más dolgaira?

1-6 (6 hozzászólás)

Elküldve: 2013.09.10. 11:24 pappsszi2 

  • pappsszi2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 52
Témaindító hozzászólás:

Nem szokásom igy megnyilvánulni,de nem hagyhattam szó nélkül.ezért bemásoltam a Bajnok szervizbe küldött mailemet. Kedves Bajnok szerviz. Két hete leadtam,egy fehér DeRosa matricás(tehát nem eredeti) acél, régi,de újra színterezett ss-ként használt outi vázat,papucs cserére,hogy akár fixiként is használható legyen.Az egy dolog,hogy 3méterről,le nézve és"lenézve"közölte a szervizes kolléga,hogy Á,nem derosa,sőt hegesztett váz,stb,míg a kedves eladó fiú,velem egyetértve közölte saját kollégájának,hogy,nem,ez forrasztott vázas,és elég jó állapotban,van.ezek után megbeszéltük,hogy igen a kerék beljebb,és kicsit feljebb kerül,majd ez is gond lehet,de miután régi váz és hosszú benyúlású fékkel volt használva,van benne annyi tartalék,hogy ezt a vázgeó módosulást a támvillánál elbírja.Ezek után még,megkaptam,hogy "de a villát,kormánycsapágyat,monoblokkot is ki kell szedni"(ezt az indoklással meg is értettem rögtön.....)csak,hogy előtte telefonáltam és direkt rákérdeztem,mennyire kell lebontanom a vázat,mire a kormányt,féket,ha van a váltót szedjem le, a villa és monoblok maradhat.Tehát én úgy gondolom,hogy ez végül rajta maradt,nem az én hibám,de ettől eltekintve úgy voltam vele ám legyen,szedje le a szervizes,lesz vagy7 perc munka(nekem se több)nincs semmi berágódva 4 hónapja lett összerakva.Nem lesz macerás.Mindent megbeszéltünk,rá kérdeztem a papucs cserénél elkerülhetetlen kb 10cm es festék égésen kívül lehet e a váznak,vagy festésének egyéb károsodása azt a választ kaptam,hogy semmiképpen ez nem fordulhat elő. Tegnap elhoztam a vázat,tüzetesebb átnézés nélkül,mondván méltán híres és neves szervizbe mi történhetett,egy olyan vázzal,amin betegség miatt a megbeszélt módosítás el sem készült. Ezek után kérdezem én,a legnagyobb tisztelettel,hogyan történhetett meg,(otthoni összeszereléskor tapasztaltak alapján) -hogy a villa fémforgácsosan került vissza a helyére,amit a ropogás, egyértelműen jelzett, -szorult a monoblokban a négyszög tengely,de nem egyszerű módon,amit igen nagy munkával tudtam csak kihajtani,A diagnózis ferdén lett belekapatva a jobb oldali ellen alkatrész ami a csészét jobb oldalról rögzíti, ekképpen kellő módon feszítette is,illetve ezáltal nem is tudott volna a ferdeség miatt a két anyag egymással tökéletes,szigetelt egységet alkotni(hogy szigetelő gumi gyűrű volt e benne gyárilag,azt most nem is tudom a VP.be van de ez már szinte mindegy is ,hisz a monoblok ígyis kuka lett.Nagyon csalódtam ebbe hányaveti munkavégzéssel ellátott oktalan szerelésbe.ha én így végezném a munkám már másnap nem kéne felvennem azt.A legborzasztóbb az,hogy észre sem vette a szerelő hogy gond van(talán betudta annak ez egy "vacak régi váz azért szorul"Vagy ami még rosszabb,észre vette csak nem javította ki a hibát,Ami igen egyértelmű, monoblok csere lett volna,hisz jobbos elelmet honnan akasztott volna le. -illetve itt van még a rákérdezet"lehet e a váznak még károsodása? kérdés, hát lett,az egy dolog,hogy a matricát és bandázst lenyúzták(ezzel sem értek egyet,de ismerve a magyar precizitást,és munka mentalitást még elviseltem volna,eszközöltem volna egy sima cserével,de a szerelő állványra való kontár,figyelmetlen vázfelhelyezés mellet már nem tudok elmenni.Nem volt benne gumi betét?vagy szorítás közben még mozgatva lett? Az eredmény festék horzsolás fémig hatoló karc matrica lenyúzódás,illetve a munkapadon történő(valószínűleg)mozgatása több horzsolódás a vázon. Az eredmény nem,hogy a váz javult volna,még avulás következett be aminek a helyreállitása többe lesz mint amit maga a váz nyersen ért volna. matamatikailag -adott volt egy váz,15e tért, -ami szinterezve(homokfúva) volt már egyszer 10eft-ért -volt benne egy új mono-2200-ftért,tehát összérték 27200ft innen indultunk erre jött volna a kb 12000ft papucs csere=39200ft(plusz otthon egy kis esztétikai airbrush amit magamnak megoldok ingyen(támvilla)A villát kormány csapágyat jelen esetben nem számolom

-most kell bele egy új monoblok,ami megint 2200-ft -újra kell festettni , ami újra 10000-ft tehát 12200ft plusszköltség,ha azt szeretném hogy olyan legyen amilyen a szervizbe szállitásakori állapotának felel meg.És a papucs maradt a régi.a mérleg eddig -volt egy váz 27200ft-ért amire 12200ft költök és mégse olyan amilyennek lennie kell mert papucs csere máshol is(sajnos messzebb is)szinténb 12 e-ft vagyis így már 24200ft-a költségem,ha ehhez hozzáadom a szervizbe szállítási állapot ár-értéket.akkor 51400ft ba van(lesz) a váz a plusz 12000 helyett a deficit 12200+utazásköltség+időveszteség+idegesség. Ugye,hogy nincs igazam? Tévedések elkerülése a véget a macerát a váz eszmei mértéke miatt "kell felvállalnom" (de szerintem trabant,vagy mercedesz mind kettőt azonos gonddal kell szerelni)enélkül,jelen esetben beszélhetünk Váz hátrányos megkülönböztetéséről"váz rasszizmusról is ha így jobban tettszik. Most hogy e levél olvasásakor el lettem küldve az anyukámba,és jót derült mindenki aki olvassa,elküldöm a mellékelt fotókat is,miről is beszéltem írtam.Ezek után a tervbe vett alu pályavázamba gondolt modus gipiemme kerékszett összeállítást(amiről 3 hete beszéltem még az egyik eladó fiúval)nem meg lepő módon inkább máshol rakatom össze,akkor is ha néhány ezer forinttal többe lesz. -Miután az eladókkal és az árukészlettel gondom nincs,vásárló maradok,de senkinek nem fogom ajánlani a szerviz munkát,szerintem érthető okok miatt üdv papp attila ui a "kritikát,főleg ha őszinte,és jogos,méltósággal kell kezelni".annonimus

Elküldve: 2013.09.10. 17:44 pappsszi2 

  • pappsszi2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 52

@BluElefantino: Na igen,elég valószínűtlen,de van becsület,munka becsület,és tisztesség,(bár ezek kihaló félben vannak.ha én elbarmolok valamit vállalom érte a felelősséget,és nem sunnyogok,hátha nem veszik észre.Elvártam volna egy"bocs kicsit elszartuk a vázat,ezért és ezért,esetleg féláron helyre hozzuk,de a gond az elején ,a munkafelvételkor tanúsított lenéző magatartás,(aztán kiderült,hogy nincs is mire fennhordani az orrunkat)nálam ez csapta ki a biztit.attól.hogy valami colnagó,vagy puch csak márkanév,valójában az anyagfelhasználás dönti el egy bringa jó,vagy csak drága.Nem egy manapság divatos Hi-Ten fos ami még drága is,hanem mufolt forrasztott acél Talán oria csöves vázról beszélünk,ami elmult már 40 éves is semmi baja nem volt+2,4kg ami ugye nem sok,tehát nem gázcsőböl heftölt. azért mert DeRosa matrica volt rajta(mint replica)és ezt felismerte,(csak vak nem vette volna észre)még nem ért jobban hozzá.Hegesztett váznak lemez papuccsal mondta,pedig hát réz-forrasztott mufolt,a támvilla alig 8mm.és kovácsolt papucsos.Na de mindegy elviszem máshoz és nem csináltatok velük semmit többé.Ennyi elveszteni egy vásárlót.Úgy látszik nekik ez nem volt fontos.

Elküldve: 2013.09.10. 15:20 BluElefantino 

  • BluElefantino avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 28

Utólagos reklamáció? Sok szerencsét!

Elküldve: 2013.09.10. 14:57 pappsszi2 

  • pappsszi2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 52

@horika: még nem kaptam reakciót a részükről,de én is igy gondolom.

Elküldve: 2013.09.10. 11:55 horika 

  • horika avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 256

@pappsszi2: Megnéztem és jól összebarmolták a vázat és a monoblokkot.Az lenne a legkevesebb,hogy vállalják a helyreállítás és a sérült alkatrész költségeit.

Elküldve: 2013.09.10. 11:33 pappsszi2 

  • pappsszi2 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 52
 
Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!