Bringa upgradehez kérnék tanácsot

1-6 (6 hozzászólás)

Elküldve: 2014.03.30. 19:56 Priest 

  • Priest avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 8
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok!

Van nekem egy kross x6-om amit frissiteni szeretnék pár cuccal 2-3 körben ebből az első körhöz kérnék tanácsot. Telócsere lesz, a mostani az egy sontour XCT, viszont nem akarok még 3 telót venni ugyhogy foxot veszek. A gondom az h taper foxot tudnék venni olcsóba. Na most azt, hogy rakom be a vázba? Olvasgattam kormánycsapágy hézagolókról de normális leírást nem találtam, hogy ez mennyire jó, otthon meg lehet e csinálni vagy szaki kell hozzá. Erről szeretnék egy kis infót vagy esetleg ha tudtok más megoldást azt is fogadom. A másik az egy váltócsere lesz. A kérdésem az h 3x8as rendszerem van most, ebbe szeretnék venni egy deore xt első, hátsó váltót ami 3x10es, mennyi gondot okoz ez, mert ha csak annyit hogy lesz 2 "üres" alul v felül az nem izgat, inkább csak annyi, hogy működni fog e normálisan?

előre köszi a segítséget

Elküldve: 2014.03.31. 16:20 Priest 

  • Priest avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 8

Értem köszönöm! Még arra tudtok nekem válaszolni, h a 10es fogaskoszorú fel fog e menni nekem az agyra vagy az is cserés? Ilyen agyam van: Joy Tech D142DSE 36H

Elküldve: 2014.03.30. 22:06 dr.anonimus 

  • dr.anonimus avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 683

Hátsó váltó a bowdenhúzás miatt biztos nem lesz jó. Az Első váltónál ilyen gond nincs, viszont ott a lánckaltka szélessége a probléma, sokkal kisebb mint egy nyolcas első váltóé.

Létezik 1 1/8"-os félintegrált kormánycsapágyas vázakhoz átalakító csapágy legolcsóbb a Cane Creek, legdrágább a Chris King. EC44/40 kódja ennek a csapágynak (innentől google a barátod) ez egy hagyományos külső csészés csapágy amit a félintegrált helyére kell berakni. Ez kb 1 cm-rel megdobja a fejcső hosszát lefelé, ami kb olyan lenne mintha 1 cm-rel hosszabb lenne a telód beépítési magassága

Elküldve: 2014.03.30. 21:42 Priest 

  • Priest avatar
  • virsli gumis/oútis
  • hozzászólások: 8

Köszi a segítséget. Időközben választ kaptam a teló kérdésre is. Szóval akkor érdemes inkább lecserélni 10es rendszerre úgy ahogy van lánccal és fogaskoszorúval együtt ha jól értem :D

Elküldve: 2014.03.30. 20:55 Zero-X 

  • Zero-X avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 181

@Priest: A 8-as váltó biztos több bovdent húz mint a 10-es. Nagyobbakat fog léptetni a szükségesnél. Az is elképzelhető, hogy a 8-as agyon a kazetta is rövidebb mint a 10-esé.

Elküldve: 2014.03.30. 20:27 Knight_ 

  • Knight_ avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 220

Szerintem a 3x10-es váltók nem fognak működni a 3x8-as hajtással, mert más a távolság a fogaskerekek között.

 
Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!