Capriolo Adrenalin-on mit kellene fejleszteni a versenyzéshez?

Linkelt termék: Capriolo Adrenalin
1-16 (16 válasz)

Elküldve: 2012.08.26. 13:34 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8
Témaindító kérdés:

Van egy ilyen bicóm, elég jól nyúzom mostvanbenne 2600 km, és 5 hónapos. Jöcőre szeretnék majd versenyre menni, de kétségtelen, hogy így nemigazánbírja. Én arra gondoltam hogy előre tárcsaféket, és az elsőm váltót tennék/cserélnék. Akkor talán egy 29 km-es terepen megállná a helyét. Szerintetek? Ti mit csinálnátok vele?

Elküldve: 2012.08.27. 14:45 johnny336 

  • johnny336 avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 931

@LACINÁTOR: ezt mondtam én is, hogy túl sok mindent kéne cserélni, ha egy menő Focus szintjét akarod elérni. ÉS akkor még mindig nincsen tip-top Focus vázad. Szóval marad a nagyértékű vásárlás.

Elküldve: 2012.08.27. 13:49 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

@johnny336: oké ez egyértelmű :D de erre a bicóra szerintem nemérdemes már ennyit költeni. Veszek azért majd rá néhány cuccot, amik jobbak, de majd veszek egy komolyabb focus bicót :DDD jobbanjárok szerintem, mintha erre költök még 200 ezret :D De köszi a válaszod ! :)

Elküldve: 2012.08.27. 12:46 johnny336 

  • johnny336 avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 931

@LACINÁTOR: ha tudsz fékezni, akkor elég lehet egy v-fék, de a biztosabb egy hidrós tárcsa - gyorsabban hűl, nem fogy el a fékerő, nem válik nyúlóssá.

Elküldve: 2012.08.27. 12:41 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

@veszigeri: Jó én tudom, nézegetem ezeket a focus whistlereket meg ezeket. De egyenlőre csak annyit szeretnék, hogy egy versenyen a capriolo ne essen szét alattam.:D ha számít a súly 75 kg vagyok.

Elküldve: 2012.08.27. 11:55 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 216

@johnny336: Hát igen... Most már te is mondod, a kerékszettet, féktestet, kazettát, sbt. Csak pont ezt mondtam neki, hogyha tényleg komolya bringát akar belőle az kb 200 ropi!! Akkor meg már inkább 150-180-ért egy nagyon jó, alig használt hidrós tárcsafékes bringát vennék! Mert használtan ennyiért már komoly XC gépet kapni!!

Elküldve: 2012.08.27. 11:09 johnny336 

  • johnny336 avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 931

A V-fék versus bovdenes tárcsafék komment valóban igaz, de azért veszigeri 55 kg, ő könnyen beszél, hogy a V-fék megfogja...

Illetve b*szhatod a piros Ritchey fékpofákat, meg a Jagwire bovdenezést egy Logan féktesttel, ami neki is van :D A V-fék ereje a fékfelülettől, gy.k. felni is függ. Csak a köpenyeket cserélni a cangán sajnos kevés, érdemes beruházni egy normális kerékszettre is.

Szóval ez a Capriolo talán vázként jó, de a felszereltsége, ha megfelel a tb-s specnek, nagyon gyengécske. Szerintem jobban jársz, ha beruházol egy Focusnál olcsóbb, de jobb bringára, mert feleslegesen túl sokat kellene költeni erre a gépre.

Persze, sokan eljárnak Tourney-val (városban én is hasonló szintűt használok, és teljesen elegendő), de ha szeretnél valóban versenytempót menni egy maratonon, akkor illik valami cupákosabb cucc - amiket veszigeri írt az mind stimmel, Deore váltó, normális hajtómű, hozzátenném a normális fogsort, ami kazettás, és nem menetes (ehhez ugye hátsó agy is kell új, de mondtuk az új kerékszettet).

Vagy a költséghatékony megoldás: kultúráltan elmész ezzel cangázni, és megnézed bejön-e neked pl. a terepezés, és aszerint veszel egy normális bringát, ezt pedig meghagyod mindenes közlekedőnek. Én pont így tettem - a régi, tinikori bringámmal nekiálltam XC-zni, rájöttem, hogy ez nekem tetszik, és vettem egy XC-gépet, a régi vasat pedig városi közlekedősre alakítottam.

Elküldve: 2012.08.26. 22:49 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

@veszigeri: okés jelentkezek ! :D

Elküldve: 2012.08.26. 22:40 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 216

@LACINÁTOR: nincs mit! Majd írj, hogy melyik maratonon indulsz!! Jövőre, már elviekben legalább Duna, Mátra, Szilvás amit tervezek, mert idén csak 2 jött össze!

Elküldve: 2012.08.26. 22:27 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

@veszigeri: Megnéztem ezt a schwalbe-t tetszik :D úgyhogy majd a télen összeszedem ezeket a cuccokat addig tekerem majd a szobabicót meg ha az idő engedi még ezt És tavaszon majd megcsinálom, és megyek versenyre :D Tényleg nagyon szépen köszönöm ! :D

Elküldve: 2012.08.26. 22:24 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 216

@LACINÁTOR: Hát én nagyon Schwalbe párti vagyok, de most vetem egy Geax (olasz) Sagurano verseny külsőt, és ez is nagyon bejön!

Elküldve: 2012.08.26. 22:15 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

@veszigeri: Rendben, értem köszi a válaszodat, Arra jutottam, hogy akkor megcsinálom ezt a hajtóművet, elsőváltót ( az nagyongagyi ezen) aztán hátsóváltót, meg ezt a bowdenezést fékpofával. Külsőgumit mitajánlanál? Michleinek jóklennének?

Elküldve: 2012.08.26. 22:06 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 216

@LACINÁTOR: amit mindenképpen, ha muszály lenne ezt fejleszteni, az egy octalinkes hatómű (kb 10-15e) és legalább egy hátsó váltó. Pl egy Deore, (kb 10e-ért). Ja meg persze egy minőségi külső, az mindenképp kéne. Ha nagyon kis költségvetésből, akkor ennyi, ha még van egy kis pénz, akkor valami jobb teló (kb 30e). A tárcsaféket felejtsd el!! Helyette vegyél egy minőségi Jagwire bovdenezést, és hozzá egy Piros Ritchey fékpofát (kb 5000Ft 4 db) és ezzel olyan fékerőd lesz, ami egy olcsó mechanikust simán űberel!!

Elküldve: 2012.08.26. 20:37 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

De ha a tied lenne, te mitcserélnél le rajta mindenféleképpen? Vagy inkább hagyjam így, költsek a karbantartásra, és gyűjtsem a pénzt a komolyabbra?

Elküldve: 2012.08.26. 20:36 LACINÁTOR 

  • LACINÁTOR avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 8

@veszigeri: Még egy 2-3 évig akarnám ezt nyúzni aztán majd egy Focus bicóra szeretnék átállni úgy 200 000 ezerre gondoltam az árát majd annak. Ezt most még csak azért vettem hogy egy megnézzem tetszik e a bicózás annyira, hogy a továbbiakban komolyabbanfolytasam, kettő a versenyeken legyen ezzel egy kis tapasztalatom. :D

Elküldve: 2012.08.26. 19:34 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 216

Igazából, ha nagyon akarnád így is végig lehetne menni vele egy Maraton Rövid távon (kb 30 Km). De ahhoz, hogy az egészet, élvezd, és sikerélményed is legyen, ahhoz ez a bringa kevés... Ahhoz, hogy maratonokon megállja a helyét, gyökeres fejlesztésekre lenne szükség. Én is, egy hasonló kategóriájú bringából indultam ki (Merida Matts 5-v '09), bár annak a váza, jóval masszívabb mint ahogy ez kinéz, és most ott tartok, hogy bármelyik maratonon, kellően megállja a helyét, de még mindig nincs vége a fejlesztéseknek! Ajánlom figyelmedbe az albumaim közt a "2012-es fejlesztések" nevű mappát, melyben csak azok a fejlesztések vannak, amiket az idén csináltam, de persze mióta megvan, azóta folyamatosan fejlesztem. Már nem emlékszem, de kb 70.000Ft-ért vettem az alap bringát, és ha most hozzáadnám az azóta ráköltött cuccok árát, és az eredeti árat, már egy elég csúnya számot kapnék!! Hozzáteszem, még sosem mertem összeszámolni, (de nem is akarom) de úgy kb az eredeti 3-4 szeresét réi most a bringa, és még a közeljövőben várható egy nagy értékű teleszkóp beszerzése! Szóval még most az elején döntsd el, hogy mostantól évekig minden pénzedet ebbe akarod-e fektetni, mert ha egyszer elkezded nem lesz megállás!! (személy szerint erre a vázra én nem költenék, de ez csak ízlés kérdése)

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!