A WD40 nem feltétlenül rossz ilyenre, egy ex-melóhelyemen küldtünk ki úgy nyers alkatrészeket, hogy abban voltak megforgatva, majd hagytuk őket megszáradni, jól védett a korrózió ellen (persze páramentesítő közegben voltak szállítva is).
Viszont bármit is teszel bele, azt tudni kell, hogy onnantól kötelező ezt rendszeresen megcsinálni, mert ha belerakodik a por, az meg megköti a párát, akkor pont, hogy rontottál a helyzeten.
Szvsz fontosabb, hogy a váz alsó részein lévő lyukak (papucsnál, középcsapágynál) épek és tiszták legyenek, mármint belülről ne dugítsa el por (olajos por...), kívülről ne legyen rajta matrica, stb. Így ami lecsapódik benne pára, vagy valahol máshol beleszivárog víz, az ki is tud folyni.
Az 1-2 acél váz, ami a környezetemben van régebb óta, azokkal nincs rozsdásodási probléma (pedig az is nagy szó, ha kívülről le vannak tisztítva...), viszont ami innen-onnan elém került, és el volt rohadva, az mindegyik a középrész mögötti csőcsatlakozásnál, nyilván az ott összefolyó víz elvezetésének hiánya miatt adta meg magát.