@csapágyzsír: A tömlőnyomás (2,5-3 bar) elvben megfelelő, és ezek szerint a belső mérete is. A tömlő minősége valószínűleg nem sokat számít a szakadást illetően.
Lényegében mindent elmondtunk, egy kivételével. A leeresztett tömlőt ne egy menetben fújd fel. Először csak annyi levegőt tégy bele, hogy eligazodjon a köpeny belsejében, de a külső még elmozdítható legyen. Így, ha nem jól áll a szelep, van lehetőséged egyenesbe igazítani, mégpedig a köpeny csekély mértékű elmozdításával. A hintőpor segít. No meg védi is a tömlőt az összeragadástól és a kidörzsölődéstől.
A köpeny gyártója általában megjelöli a legjobb teljesítményhez tartozó tömlőnyomást. (Hurkásabb köpenyek esetében a megfelelő nyomás 3,5 bar körüli.) Általában érdemes ragaszkodni az ajánláshoz. Kis nyomáson a köpeny gördülési ellenállása megnő, s élettartama is csökken. A kőkeményre felfújt gumi meg ráz, s a nagy nyomás szintén nem tesz jót a guminak.
Tömlőből - ha vásárlásra kerül a sor - rögzítő anyásat érdemes venni: a szelepház végig menetes, és rögzítő anyával lehet a kerékabroncshoz fogatni. Az ilyen tömlővel lényegesen kevesebb baj van szerelésnél, pumpálásnál.