CTM Rambler 2.0 vs CUBE Aim SL 29 jó vétel?

Linkelt termék: CTM Rambler 2.0
1-15 (15 válasz)

Elküldve: 2015.03.29. 14:57 tjano8 

  • tjano8 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 6
Témaindító kérdés:

Sziasztok!

Első bicikli vásárlás előtt állok, és a tervezett keretbe (max 170e) 2 kerékpárt találtam, amiből választani kellene: CTM Rambler 2.0 29" és a CUBE AIM SL 29". Mivel kezdő vagyok a témában, szeretnék segítséget kérni, melyik bicikli éri meg jobban az árát? Amit szem előtt tartottam míg idáig eljutottam, hogy 29"-os MTB legyen, lockolhato első villával,és hidraulikus tárcsafékkel. Napi használatba lenne, hétköznap munkába járni kb. 15-20km/nap hetvégén kis lazább terep főldúton. 183cm magas vagyok, 82-83kg... Hosszú távra tervezném a bringát,ezért strapabírót szeretnék... A fent említett bringákról szeretné véleményeket, esetleg alternatívát, ami ezeknél jobb,tartósabb, vagy ebbe a tudásba olcsób...

Segítségeket előre is köszönöm. Üdv.:Jani

Elküldve: 2015.04.10. 11:09 tjano8 

  • tjano8 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 6

@xlkrisz: Köszönöm :) Olvastam a véleményed, (talán ez volt az első, amit olvastam mikor elkezdtem keresni erről a bicikliről :) ) Közbe sikerült egy tesztkört is menni egy 2014-es modellel (18"), és elvileg nem sokára lesz egy 2015ös modell is(20") a boltba, amit ha megérkezik ki is próbálhatok :) és végülis a végeredmény is megszületett, valamikor a nyár elejefelé remélhetőleg én is csatlakozom a Rambler2.0 tulajok táborába :)

Elküldve: 2015.04.10. 09:21 xlkrisz 

  • xlkrisz avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 2

Sziasztok.....CTM Rambler 2.0 2014es gépezetem man 1 éve 1500km van benne már többnyire terepen használva.....Nézzétek meg az itteni oldalamin a leirásaimban ,hogy nekem mi is a véleményem rólla.Egy nagyon tuti gép......minden okkk vele pedig kapja rendesen a terepet..és semmi gond....

http://www.testbike.hu/usr.php?p=profile&uid=77358