Szia!
leginkább egyik se valami jó. Szimpla falú felni az komolytalan, városban se bír ki egy évet. de mondjuk tuningolni mindkettőt lehet minőségibb alkatrészekkel. Amúgy az első az jobbnak tűnik. meg ahead kormánya van, ahhoz is kapsz később jò dolgokat. Ja amúgy számíts arra, hogy az 50 ezres "bicikliből" hamar 80 ezres lesz, ha teszel rá kiegészítőket, pl sárvédő lámpa prizma meg lezáró, na meg ha tuningolod is, akkor akár egy 150 ezret érő nagyon tuti városi bringa lehet belőle. Csak figyelj arra, hogy ne sörös doboz vastagságú legyen a váz.
Ha az 50ezres lélektani határ körül vennél biciklit, akkor barátkozz meg a gondolattal, hogy többe fog kerülni egy olyan bici, amire ha felszállsz, azt érzed hogy egyben van. én 5 évente nullára szétszedem és felújítom a saját városi bicim. tehát a felújítássa, javítással is számolj. Jobb ha megtanulod magad szerelni, a biciklis boltokban mindig nagy a sorban állás.
Amúgy meg ne hallgass zenét tekerés közben,életveszélyes ha csak nem az erdőben egy ösvényen mész.
A biztosítás helyett meg ajánlom a kerékpár regisztrációt, és az Abus Bordo lezárót. Akkor sarokcsiszoló vagy lángvágó nélkül senki el nem lopja.igaz 17 ezer forint,de egy életre elég egyszer kifizetni. A biztosítást meg folyton fizetheted, és csak a kifogásokat fogják keresni ha fizetni kellene.Jobban bízok a fizikai mint a jogi védekezésben.