Drop offba adalék olaj jó e? ill Kona Shredbe mien mono kell?

Linkelt termék: Marzocchi Drop Off 3 (OEM)
1-16 (16 válasz)

Elküldve: 2011.03.05. 20:43 Sakab 

  • Sakab avatar
  • hétvégi/jóidős bringás
  • hozzászólások: 16
Témaindító kérdés:

Sziasztok Marzo Drop offba jó e adalék olaj ami a 2 ütemű motorokba kell? Illetve egy Kona Shred vázba mien kormány csapi illetve hanyas monoblokk kell pontosan? Ez a 2 kérdésem lenne így hírtelen :)

Elküldve: 2011.03.19. 19:26 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

@st: pont oda nem tettem :) csak a belső részbe koszfogónak, de ha nincs a szimmeringnél zsír, akkor se gáz sztem...

Elküldve: 2011.03.14. 18:41 st 

  • st avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 30

@BF2 hungarolada: azt én is olvastam, ha jól emlékszek egy manitouról volt szó. Ki is próbáltatuk, és tényleg jó, gyorsabb mint szimplán zsírral, de nem folyik le az aljába. De a zsírzást egy nyílt olajos villánál inkább csak a szimering kenésére célszerű használni, mert oda már nem tud eljutni az olaj, mert ugye a szimering zár le, és azért oda is kell valamennyi kenés, belül meg minden mást megken az olaj. @BalageUMF: az olcsó, és főként a szar villák kenésével vigyázni kell, mert van, hogy többet árt, mint használ. pl haver teszkós telója merevvíllaként még jól is funkcionált, aztán kapott olajat, és minden szaron felkoppant:D

Elküldve: 2011.03.14. 17:34 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

Hát ha ezt úgy érted, hogy már beletöltötte az olajat és biztonság kedvéért inkább megkérdezte, hogy nem csinált e hülyeséget, akkor nemtudom... általában az emberek előbb kérdeznek, aztán csinálják. De válaszoltunk neki mindenre, azthiszem a legmegfelelőbb válaszokat és innentől csak rajta múlik, hogy mi kerül bele abba a villába.

Elküldve: 2011.03.14. 17:23 BalageUMF 

  • BalageUMF avatar
  • dirt/street gyerek
  • -----DSG----- csapat
  • -----DSG----- csapat
  • hozzászólások: 347

@skater: tetszik h mindig ilyen precízen válaszolsz :D de sztem tudod te is h ezt a kérdést csak azért tette ki h később mondhassa h bazdmeg! nem hallgattam azokra akik tudják mit beszélnek...

am. van 1 pár márka amikre a kenőanyag érzékenységre cáfolható pl.: mozo, rst, gagyi sr suntour

mozo volt az első teleszkópom mondtam papámnak h kéne valamivel síkosítani, bekente disznózsírral fél évig jó volt :D

régi féle sr suntour xcp >>> mai megfelelője a duro... tudtam h jól zár az alja így fogtam szétszedtem kevertem össze szilikonzsírt + láncolajat bekentem a szimeringeket és a maradékot beledobáltam a villa lábába... hát megalázó eredményt kaptam, úgy mozgott mint haver boxxerja :D

@Sakab:am. drop off-ba meg mindenképp teleszkóp olaj jó, boltba kapsz 1 litert 3200ft-ért azt kb 5-6szor tudod ebből szervizelni a teleszkópot... korm.csapágy 1,1/8-os kell, én a dabomb danuclear-t ajánlom... monoblokkból meg ha nagyon pontos akarsz lenni... bemész a biciklis boltba és megkéred h mérjék le, vagy megnézed a gyártó oldalán!!!

és 1 tipp: amint tudod add el a vázad

Elküldve: 2011.03.14. 16:43 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

én a bikemagban olvastam, hogy a becsúszó belsejét lehet zsírozni és az olcsóbb villákat vagy a drágábbaknál speciális esetben(pl ha nem nyíltfűrdős és még valami)lehet olajban oldott zsírt használni

Elküldve: 2011.03.14. 16:41 st 

  • st avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 30

@BF2 hungarolada: szerintem nem, én is megkentem szilikonzsírral a szimeringeket amikor olajatcseréltem, de ezt Sala is így csinálja http://salaracingtechnology.com/lapok/rsteloszerviz.html

Elküldve: 2011.03.14. 16:17 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

és minden alkatrészhez a megfelelő szerszám, eszköz és kenő anyag. nem keverni más dolgokkal. kulcs helyett felejtős a fogó. villaolaj helyett felejtős a motorolaj, stb sorolhatnám

Elküldve: 2011.03.14. 16:15 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

én a becsúszókat szilikonspray-vel szoktam fújni és szépen elkenni rajta. zsírral még nem próbáltam. egy kis odafigyelés és mindne oké, tehát használat után letörölni pormentesre a szimeringeket és lekezelni szilikonnal és minden oké és ugyanez a tagnál. lánc tisztítás száraz rongyal és újrakenés, váltógörgő és fogassor pucolás. ez mind 10 perc minden használat után és nem fognak olyan hamar elhasználódni az alkatrészek

Elküldve: 2011.03.14. 16:06 BF2 hungarolada 

  • BF2 hungarolada avatar
  • sima XC-s
  • Kona Team csapat
  • Kona Team csapat
  • hozzászólások: 387

a becsúszó zsírozás is csinálhat problémát? (én a becsúszó belsejét bekentem vékonyan, hogy összeszedje a koszt)

Elküldve: 2011.03.14. 15:42 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

így van. tönkreteszi a villa csillapító szelepét. milrt használnál olyan valami egy eszközhöz, ami nem hozzá való vagy kárt tenne benne?... és most nem csak az olajról beszélek, hanem a világon mindenről. minden használati és egyéb eszközhöz megvan a neki legmegfelelőbb alkatrésze, stb. miért tennél bele olyat, ami nem bele való?....

Elküldve: 2011.03.14. 14:44 szimat 

  • szimat avatar
  • sima XC-s
  • Győri Riderek csapat
  • Győri Riderek csapat
  • hozzászólások: 51

@norbert.stefan: az, hogy nem teleszkópok kenéséhez találták ki... ez kb. olyan, mint ha egy benzines autóba gázolajat raksz..tönkremegy tőle, mert nem abba való.

Elküldve: 2011.03.14. 14:30 norbert.stefan 

  • norbert.stefan avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 1

miert mi a baj a 2t olajjal?

Elküldve: 2011.03.10. 13:22 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

soha ne tölts motor/váltó vagy bármiféle gép/kenőolajat, úgy hogy hidraulikus csillapításnak használod. kifejezetten erre van kitalálva a többféle viszkozitású teleszkópolaj. a kormánycsapágyról annyit, hogy mivel a shrednek ha jól tudom nem valami vastag a fejcső vastagsága, így minnél nagyobb felületen felfekvő kormánycsapágyat vegyél bele. egy középkategóriás fsa pig vagy hasonló bőven megfelel. csak egy esetben nem kell nézni, hogy mekkora felületen fekszik fel a kormánycsapágy, ha a váz fejcső átmérője 0.8 vagy 1 centihez közelít, mert azt úgyse fogja kitágítani egy akármilyen kis csapágy sem. középrészről meg annyi, hogy szerintem ebbe egy 113mm szélességű blokk kell, de van szélesebb pl 118milis is, de ezekhez mindig adnak hézagolót, tehát vegyél bele akármilyet csak hézagold, ha túl széles. lényeg hogy feszesen legyen betekerve. ennyi...

Elküldve: 2011.03.06. 20:01 szimat 

  • szimat avatar
  • sima XC-s
  • Győri Riderek csapat
  • Győri Riderek csapat
  • hozzászólások: 51

kb. 300-500Ft 1dl teleszkóp olaj...nem tétel érte, bármelyik biciklis boltba vagy olajokkal foglalkozó üzletbe kapsz...megéri

Elküldve: 2011.03.05. 20:49 bighead 

  • bighead avatar
  • sima XC-s
  • Akik körbe tekerték a Balatont csapat
  • Akik körbe tekerték a Balatont csapat
  • hozzászólások: 43

meg se próbáld a 2t olajat :D a csapágyakhoz pedig egy tolómérővel mérd le a méreteket és magadtól is rá fogsz jönni... :)

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!