Első bringának, néha terepre, városba, 60e körül, mit ajánlatok?

1-14 (14 hozzászólás)

Elküldve: 2012.08.26. 14:18 Rozizsolt 

  • Rozizsolt avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 8
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok!

A minap sétálgattam a budai hegyekben, amikor rájöttem, hogy jó lenne venni egy biciklit :D Röviden: Olyan biciklit keresek, amit tudok városban használni, de ha kedvet kapok egy kis hegymenethez adott esetben valami könnyebb földes úton, akkor az se jelentsen problémát. Mint írtam, teljesen kezdő vagyok, a gondom az, hogy teljesen fogalmatlan vagyok a témában. Nem szeretnék profi versenyző lenni, csak szeretnék egy olyan bicót, amivel hetente egyszer kényelmesen el tudok járni tekerni a hegyekbe, túrázni picit. A kérdés tehát az volna, hogy van olyan kerékpár, amit tudnátok javasolni ? 167 cm magas vagyok, és olyan 60.000ftom lenne most erre a kis akcióra. Tudom, hogy ez a pénz nem sok,mégis örülnék, ha ennyiért tudnék valami nekemvaló bicót venni. Köszönöm a segítséget. Zsolt

Elküldve: 2012.10.01. 18:54 Rozizsolt 

  • Rozizsolt avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 8

Ha esetleg erdekel valakit, kicsit megtoldottam, es lett 1 kellys coach :) az elso 8 km szuper volt :D

Elküldve: 2012.08.27. 06:36 Glacier 

  • Glacier avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Solymári Kerékpáros Társadalom -SKT- csapat
  • Solymári Kerékpáros Társadalom -SKT- csapat
  • hozzászólások: 90

@veszigeri: Corratec-et el kell felejteni nagyon könnyen törnek. Ha valaki Csak azért akar bringát hogy néha néha ráüljön akkor még egy Mali is megfelel a célnak. Az hogy milyen villa van benne itt nem számít mint ahogy a súly sem. A legjobb egy acélváz lenne. Barátnőmnek van egy Mali-ja amin szinte csak sis cuccok vannak de így használja már több mint 5 éve. Az a lényeg hogy ne hanyagoljuk el az alkatrészeket.

Elküldve: 2012.08.26. 19:20 veszigeri 

  • veszigeri avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat