Első kerékpár vásárlás - Milyet vegyek?

1-24 (24 hozzászólás)

Elküldve: 2016.05.10. 11:01 Bakó Attila 

• Bakó Attila avatar
  • sima XC-s
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni az első gépem megvásárlása előtt. Teljesen kezdő vagyok a témában és nehéz olyan helyet találni a neten ahol segítenének hozzáértő tapasztalt emberek. Szóval hegyi túrákra kezdetben dombos erdős földutakra(amíg egy kis kondi nem lesz a hegyi utakra, túrákra) kellene valami jó bringa. Nem tudom milyen információk szükségesek a válaszokhoz leírok néhányat; 175 centi magas vagyok 72kg. A fentebb leírtakon kívül minimális aszfalton használnám még de ez tényleg minimális. a keret amit rászánnák 180-200ezer huf. Remélem tudok ajánlani márkákat de inkább konkrét kerékpárt. Ha bármilyen infora szükség lenne még írjatok és mondom. Előre is köszönöm a segítségeteket.

Elküldve: 2016.05.13. 07:20 Bakó Attila 

• Bakó Attila avatar
  • sima XC-s

@GPT: az eladó srác is emlitette h a féknek vannak gyengéi, sokaknak voltak vele gondjai de akár jo is lehet nekem. mivel olcsobban lesz bicaj mint amit rászánnék ha nagyon nem tetszik kicserélem rajta kis idö mulva.

Elküldve: 2016.05.12. 22:41 GPT 

• GPT avatar
  • sima XC-s

@Bakó Attila: 145ért korrekt ajánlat. Ha már leírtam a fék és telszkóp dolgokat, akkor illik leírnom, hogy ezen a Suntour XCR azért jobb mint a Zoom... Az avid fék, hát majd meglátod, mondjuk nem fogja a villát elcsavarni, meg a súlyodhoz biztos elegendó, szóval rendben van. A váz nagyon szép, én nagyon szeretem a Kross márkát, mert nagyon tisztességes gépeket raknak össze: ennek is tök jó a geoja.

Elküldve: 2016.05.12. 20:31 Bakó Attila 

• Bakó Attila avatar
  • sima XC-s

ennek örülök. holnap akkor megyek is érte.köszönöm szépen mindenkinek a segitséget. továbbra is olvasni fogom az oldalt. :)

Elküldve: 2016.05.12. 20:11 OKdoki 

• OKdoki avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat

@Bakó Attila: Nagyon is!