Első országútim venném...

1-9 (9 hozzászólás)

Elküldve: 2013.06.20. 10:06 bikebaka 

• bikebaka avatar
  • virsli gumis/oútis
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok!

Országúti vásárlására adnám a fejem. A témában eléggé kezdő vagyok, pár hete kutakodok csak, minden segítség jól jön. 183cm magas vagyok, ha jól tudom, 58-as váz kéne. Használtban gondolkodom, max 80at szánnék rá. Mikre érdemes odafigyelni? pl ebben az árban már vannak fékváltókarosok, ami nagy előny. szingó macerás, kerülném. Milyen gépet ajánlanátok? Mali ironman nagyon szimpatikus, csak 58-ban nem igazán találok, most ment el 60.000ft-ért vaterán egy 56-os. http://sport.vatera.hu/kerekparozas/kerekpar/mali_ironman_verseny_kerekpar_1761794501.htmlLttam valahol, hogy a triatlonos vázból elég a kisebb is, ez annak minősül?

Elküldve: 2013.06.23. 18:54 bikebaka 

• bikebaka avatar
  • virsli gumis/oútis

@kbmpi: Vélemények a váz töréssel kapcsolatban kicsit elbizonytalanítottak... http://www.testbike.hu/velemeny/orszaguti-vaz/peugeot-competition

Elküldve: 2013.06.23. 11:38 bikebaka 

• bikebaka avatar
  • virsli gumis/oútis

@kbmpi: köszi a tippet! megnézem, hátha meg van még...

Elküldve: 2013.06.21. 09:03 Makky 

• Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat

Méretezéshez: A profikat ne nézzétek, mert ott más a szempont. Meg manapság erősen design/geometria függő. Nem úgy, mint régen, amikor csak klasszikus geometria volt. Akkor az 58 mindenkinek ugyanazt jelentette. Csak pár példa: Tylor Phinney: 197 magas, nyeregvázcső CT 53!!!, vizszintes felsőcső 572mm, kormányszár 150mm, homlokcső 196! Peter Sagan: 184 magas, CT 47, 580, 120, 144. Nem kicsit lejt a Cannondale váz felsőcsöve! :)