Üdv mindenkinek! Egy szakmai kérdéssel fordulnék hozzátok:
A képen látható, ha az első váltót (FD-M590, alsóbilincses, 3x9 sebességes, alul-felül húzós, max 48 fog) legkisebb fokozatra teszem, a váltó teljes mechanikája a nyeregcső és a kerék közé kerül, így 1-2 milliméter híján épp nem ér hozzá a külsőmhöz alapesetben, fékezésnél, dombon felfele menet viszont hallható, ahogy súrlódnak egymáshoz. Előzménynek annyit, hogy tavaly a 37-622-es külsőmet 48-622-ra váltottam a tekerési stílusomhoz igazodás miatt, ekkor még nem volt közel a váltó annyira. Nemrégiben azonban felnit kellett cserélnem, mert a fékfelület nem ért semmit és sikerült figyelmen kívül hagynom azt, hogy gyártó és gyártó között bizony van átmérőbeli különbség (ugyanolyat már sajnos nem tudtam szerezni, mint ami volt). Hogyan tudnám ezt a problémát orvosolni? Felsőbilincses váltóval esetleg (pl.: FD-M591)? Internetes képek alapján úgy látom, annak a szerkezete nem "nyúlik" be annyira a cső és a kerék közé. Várom válaszotok!
Köszönettel: Laci