@verespeter: vedd ki a betéteket, bringát lábra teszed, a fékkart a kormányon vízszintbe hozod, légtelenítőt kitekered, akár a féktesten is, és valami puha, de merev anyaggal, pl. kerékleszedő műanyag, finoman visszanyomkodod a dugattyúkat pozícióba. Ha ez kész, akkor beállítasz valamit a féknyeregbe, hogy helyükön tartsa a dugattyúkat. Shimano fékek esetén pl. egy full átlagos kombinált fogó feje tökéletes.
Aztán a szokásos légtelenítős folyamat, felülre tölcsér, féknyeregből fékfolyadék felnyom, amig megjelenik a tölcsérben is, alul elzárod, felül húzogatod a fékkart, kocogtatod a fékcsövet a féktesttől a karig, húzogatod a kart, és figyeled a tölcsérben a bubikat. Ha nem jön több, megfelelő a folyadék szint, akkor alul határozottan elzárod, tölcsérből a felesleget kiszippantod, légtelenítő csavart visszateszed a karra, alaposan áttörölsz mindent, hogy ne maradjon a környéken sem fékfolyadék, a fékfolyadékot visszateszed a sufni legfelső polcára, a tölcsért elmosod, alaposan megmosod a kezed, és ha minden csillog, akkor hozzányúlsz a betétekhez, és visszateszed a féktestbe.