fényezés, szinter, felületkezelés.

1-4 (4 hozzászólás)

Elküldve: 2011.06.03. 14:20 atiroka 

  • atiroka avatar
  • DH/Freeride arc
  • Powered by Sram csapat
  • Powered by Sram csapat
  • hozzászólások: 41
Témaindító hozzászólás:

nos akkor a kérdés: adott egy 05'-ös Stinky Supreme váz ami elég ütött-kopott és szeretném újra szintereztetni az egészet. a váz alapja, merev része rendben is lenne, de engem a hátsó villa alkatrészei érdekelnének. ilyen kisseb, összetettebb darabokat is lehet szintereztetni? a furatokba, csapágyakhoz befolyik az anyag? nem lenne szerencsés a furatokból vakargatni ki a fölös bevonatot.

Elküldve: 2011.06.03. 16:23 Krupcheck 

  • Krupcheck avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 1011

@atiroka: szerintem a kitakargatás részét meghagyják neked, de amúgy nem csinálnak problémát az apróbb cuccok miatt (itt Szegeden báris nem)- max egy küllőszettől kapnak agyfaszt :D de azt meg összedrótozva szoktam vinni, úgy már épp csak egy kicsit néznek csunyán.

Elküldve: 2011.06.03. 15:37 atiroka 

  • atiroka avatar
  • DH/Freeride arc
  • Powered by Sram csapat
  • Powered by Sram csapat
  • hozzászólások: 41

kösz. hát ha jó helyre viszem csak meglehet velük beszélni a dolgot és a plusz munkát

Elküldve: 2011.06.03. 14:55 Krupcheck 

  • Krupcheck avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 1011

Hali. Ha nem akarod hogy "befolyjon" (valójában ugye szórják, és megtapad rajta, nem nagyon folyik sehová), akkor két opció van:

  • papír ragasztó szalag: könnyen leragasztod azt amit akarsz, leszedni sem oly nehéz, kapargatni kell, de lepattog szépen (180 fokon rásütik a cuccost, szóval jól összesül a szalaggal, de kibírja), ennek egy hátránya van, hogy ha ilyennel maszkolsz, akkor nem tudják szórás előtt semlegesítő oldatokon átengedni a vázat, magyarul ha összefogdosod és zsíros, akkor arra megy a cucc.

  • alufólia: kicsit nehezebb beoktoljálni a helyére, meg leszedni is nehezebb mivel fém és a festék eléggé összeragasztja az alkatrésszel, szóval jobban körbe kell kaparászni/vágni mikor szeded le. Nyeregcső helyét, monoblokkot ilyesmi evvel szoktam kitölteni, esetleg meneteket letekergetni alkatrészeken, finomabb dolgokra meg ott a paírszalag.

Utólag visszakaparni sem lehetetlen, de szopás.

 
Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!