Földúton alkalmanként vagy hosszabb távú túrázásra (balatonkör) alkalmas a kerékpár? Alapvetően városban, munkába járásra, Aból B pontba való eljutásra lenne.
Földúton alkalmanként vagy hosszabb távú túrázásra (balatonkör) alkalmas a kerékpár? Alapvetően városban, munkába járásra, Aból B pontba való eljutásra lenne.
@perelli: ráadásúl egy Cannondale-n. Azt még értem, hogy 100 ezer forintnál spórolnak, de 300 ezer környékén. Ugyanezt írta a Velo magazin az országúti összehasonlításban. A Kross 200 ezer alatt adja a Vento 1.0-t full Sora széttel. Octalinkes Sora hajtókartól a féken át a fogaskeréksorig mind a szériában tartoznak, vagy széria azonos, csak nem ad karbon villát. Míg más, nevesebb gyártó majd 300 ezerért ad úgyan Sora váltokart, első, hátsó váltóval, aztán meg gyengébb és olcsóbb többi alkatrészek.
@OKdoki: pont most olvastam, hogy 329 ezres Cannondale-en van négyszöges Acera. Oké, hogy városban elmegy, de nem fér bele az az 500 forint?
@perelli: Hát igen, de nem ötszáz forint, hanem inkább kétezer-háromezer. Igaz, én csak múltévről emlékszem hasonló kereséseimre.
Rá kell kérdezni, hogy valóban octalinkes e. %00 forintot simán megér, ha ugyanabból az anyagból készül (remélhetőleg nem rosszabb). Elképzelhető, hogy ez kifutó darab és a szlovák gyár hozzájutott egy nagyobb mennyiséghez.
@OKdoki:
Így szerintem eltéveszteni sem lehet... :D
Az Aliviónál sem volt nagy különbség árban anno. Maga a hajtómű kialakítása nem igazán tér el.
Az a baj, hogy ez a hajtómű már nem szerepel a Shimano honlapján. Ugyanis, alul a leírásban nem az FC-M311 hanem a z FC-M361 van megnevezve. Azért ez érdekes.
@perelli: Hát, hármat néztem meg mindössze. Viszont, így még megdöbbentőbb, hogy itt is csak 500 forint a különbség. Vajon miért?
@OKdoki: sokat nem kereshetted.
http://webbicikli.hu/Hajtomu_-Shimano_Acera-_FC-M311
Mondjuk most megnéztem. A két hajtókar között boltban 500 forint különbség van, igaz a 311-es régebbi soroztból való. A kerékagy nem összehasonlítható, mert a Gepida saját változata. A stucni a kenzelnél állítható, a Gepidánál jóeséllyel hosszabb életű.
Valóban minőségibb alkatrészek vannak rajta. Még úgy is, hogy a magyar honlapjukon ilyeneket írnak: Shimano FC-M311 octalinkes hajtómű. Nem találok adatot arról, hogy létezne a 311-ből octalinkes. Az is egy belépőszintü négyszögtengelyes. Ennek ellenére az összes lényeges alkatrésze egy lépcsőfokkal feljebb van mint, a 200 cross pro kerékpárnak. Ha csak 10 ezer forint a különbség, azt simán megéri, igaz ugyanoda visz el.
@clouse: nem. Azért írtam ezt, mert jelen állás szerint a Kenzel a legjobb ár-érték arányú bringa. Itt a fórumon nem találtunk egyelőre mást. Jobb teló, 3*8-as rendszer, kazettás agy, stb. Ha van jobb, valaki biztos megírja estleg jó nagy akcióban. A bolgár Cross lehet még olcsó, de neten nem láttam itthoni árat.
Ebben az árkategóriában a Kenzel Cross Distance 200 sokkal jobb választásnak tűnik. És elég is lehet.
@balmesz001: milyen észrevehető különbségekre gondolsz? mert nálam az ár is meggondolandó tényező
Nem rossz, de szerintem a 300 CRS jobb annyival, hogy észre is vehető a különbség.