Üdv, Lenne ez a hirdetés az oldalon: http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=208806
Azt szeretném kérdezni, hogy ritkábbna minimális ugratásokra, de leginkább XC használatra megfelelő lenne? Megéri megvenni?
Köszi.
Üdv, Lenne ez a hirdetés az oldalon: http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=208806
Azt szeretném kérdezni, hogy ritkábbna minimális ugratásokra, de leginkább XC használatra megfelelő lenne? Megéri megvenni?
Köszi.
Hm. Rendben. Szerintem lemondok a vázról, inkább még várok, és gyűjtök egy jobbra. Megnéztem a linkelt Haibike Scream vázat, tetszik, csak nem tudom, milyen kormánycsapágy való bele.
Biztos hogy újra festették. Egy azért mert olyan festéssel nem adnak el bringát aminél ennyire látszik a cső egyenetlensége. Másodszor meg azért hogy ha rákeresel google-ban erre a vázra akkor véletlenül se fogsz matt fényezésűt látni. Ha meg valamit átfestenek az biztos hogy nem csak 500km-t ment, ha meg igen akkor csak lejtőztek vele vagy csak el akartak vele rejteni valamit. Amúgy ha valamire raknak láncillavédőt akkor azt biztos hogy nem csak aszfalton használják. Ha megnézed jobban a hegesztéseket (pl.: fejcsőnél) akkor érdekes hogy van ahol le van csiszolva, lehet hogy gyárilag ilyen de ezt kétlem. :)
Megnéztem a képeket alaposabban,szerintem nem gyári fényezésű a váz,mintha narancsos lenne a fényezés.Személyesen nézném meg a vázat!
Szia!Nekem egy kicsit gyanús,hogy egy 5 éves vázról lefoszlik a matrica.Ráadásul ezeket a vázakat ha jól tudom lakozzák a matrica felhelyezése után.De akkor,hogy foszlik le a matrica?
cirka 5ezerből megvan az utazás. Simán megéri de le is tudod alkudni és úgy fizetsz 35ezret, hogy az utazásod is benne van.
@colew: akkor elég jó állapotban kell lennie. Ha megveszed egy teljes újrazsírozás kell, de a csapágyak akkor elvileg! jók
56-57 kiló vagyok. A gond az, hogy zalaegerszegi, én meg pesti vagyok, így megnézni sajnos nem tudom. E-mailban azt a választ kaptam, hogy 3 évig volt kirakatban, utána 2 évig garázsban, kb 500km-t volt használva. Festve pedig nem festve lett, hanem csak a matricák foszlottak le róla. Ezeket az infókat kaptam.
http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=207877&pst=4 http://bolha.testbike.hu/hirdetes.php?clid=208209&pst=4
ezeket is nézd meg, előnyük, hogy újabbak, robusztusabbnak néznek ki, viszont nincs bennük tag. Ha jó össztelóst akarsz akkor azért még gyűjtögess azt ajánlom. 60-70e között meg lehet csípni egész jó vázakat. Nézz szét bikemag aprón is.
Szia? HÁny kilóval használnád a gépet? Amit ránézésből emg lehet mondani Leginkább xc-re való a váz, durvulást nem tolerálja szerintem, középcsapágy sincs olyan magasan meg a szögek miatt is hamar eléri teljesítőképessége határát lefele, egy-egy ugratás belefér szerintem ha pehelysúlyba vagy. Tüzetesen át kell nézni SZEMÉLYESEN!, hogy nincs-e javítva/repedve mert át van festve. Nézd meg, hogy kotyog-e a felfüggesztés, a csapágyak mert lehet cserélni kell majd őket. Inkább úgy számolj, hogy ha megvetted utána csapágyakat kell cserélni, vagyis ajánlott. Tagra is kell majd szánni pénzt valószínűleg. Szóval először döntsd el h ezekre van-e keret, mert ez már össztelós sok mozgó alkatrésszel. Ha jó állapotba van akkor csapágycsere és tag nagygenerál után valszeg sokáig ki fog szolgálni megfelelő használat mellett. Ja és még a méretét is nézd meg jól, nehogy nagy legyen.