Sziasztok! Egy barátom vásárolt egy nagyon régi, még acélvázas outit. Márkajelzés nélkül. Úgy döntöttünk, hogy azt szépen felújítjuk neki. A vázváltót szeretnénk lecserélni fékváltókarra. Bementünk egy szervizbe megkérdezni, hogy vállalnák-e. Ott a szerelősrác nagyon húzta a száját, hogy használt váltókar, használt láncra, tárcsára nagyon lutri munka, sok vele a sz*pás, és nem is lesz tökéletes, így ő ezt nem vállalja.
Nos, igazából én nem látom az akadályát.. Ha nem is pontosan, de használható szinten működnie kellene a dolognak, nem? Hiszen fizikailag mi lehet a gond? Ugyan úgy a bowden-t kell feszegetnie a karnak, mint a vázváltónak...
Ahogy jön a pénz, cserélnénk a tárcsákat is, meg a láncot, meg ami még kell, de egyelőre ezt tartjuk fontosnak, hiszen nagyon macerás vázról váltani, egyszerűen nem olyan hatékony és gyors mint kellene.
Szóval a kérdésem, csinált innen már valaki ilyet? Mire kell figyelni? Tudnátok valami útmutatót, tutorialt, linkelni nekem?
Köszönöm szépen!