a stroker rydemon állandóan olajos a tárcsa és nyikorog. lehet hogy a dugattyúnál ereszt a tömítés. ezt garanciába kicserélnék mivel még van a keróra 1 vagy 2év teljeskörű gari
a stroker rydemon állandóan olajos a tárcsa és nyikorog. lehet hogy a dugattyúnál ereszt a tömítés. ezt garanciába kicserélnék mivel még van a keróra 1 vagy 2év teljeskörű gari
betétet is minimum csiszolni kell, de inkább valami oldószerbe áztatni, pl alkohol a legjobb(de a tiszta, nem a pálinka)
Az nem lehet, hogy a féknyereg két felének illesztésénél folyik?
Egyébként szerintem azt is meglehetne próbálni, hogy egy napra vízalá nyomod a nyerget, és akkor gondolom látszana a vízben hol olajos a nyereg, de erről kérdezz egy hozzáértőbbet
egy kérdés erejéig még feléleszteném a témát ha kivettem a kereket és reflexből behúztam a kert de a betét az benne volt. ezután kiszedtem visszanyomtam a dugattyúkat a féket tárcsát zsírtalanítottam meg megcsiszoltam és aztán jó s volt de most megint nyikorog nem lehet hogy a dugattyú kifordult egy kicsit és megsérült ott valami úgy hogy azt nem vettem észre?
@mematyi: még egyszer megtakarítom és ha rossz akkor visszaviszem
Nyilván tökéletes tömítés nem létezik, a pofa hátulja nekem is olyan picit, de nem annyira, hogy valaha is a fékfelülethez kerüljön. Az nem lehet, hogy görbén nyomtad vissza a hengert, és amiatt ereszt?
az első az most kezdte új betétekkel a2z pofákkal és a csavarok meg vannak húzva de lehet h az volt a baj h visszonyomtam a dugattyút amikor cserélem és akkor került rá olaj mert h olyan lehette a dugattyú
Persze hogy kicserélik, de csak akkor vidd vissza, hogy ha tutira az a baja, mert egyébként lehet elkezdenek papolni, pont erről, hogy lehet nem gyári hiba, hanem nem húztál meg egy csavart, stb.
Úgyhogy nézd meg a légtelenítő csavart, meg próbáld ki másik betéttel, mert lehet hogy a betét olajozza be folyton a tárcsát,és csak egyszer került rá olaj valahonnan máshonnan