Hát ez valóban egy érdekes felvetés. Már én is gondolkodtam ezen, de ha úgy vesszük lényegét tekintve nem számít, egyik kereskedő vagy viszonteladó sem valódi konkurenciának, egy magánszeméllyel szemben, hiszen valóban olyan árakkal dolgoznak, hogy maximum egyetlen dolog miatt éri mindez meg neki(k),az pedig a reklám.
Azt nem tudom, hogy az üzleti felhasználó(k) perkálnak e bármit is az oldalnak, de ha igen, akkor máris +kaptuk a választ a kérdésünkre. Ha nem, akkor viszont szerintem is jó volna, valami határozottabb hirdetési limittel kordában tartani őket, mert általában a nagyobb alkatrészeknél és a konkrét bringák, eladási rovataiban is, simán övéké az első oldal és hát ugye köztudott, hogy emiatt nagyon sok hirdetést, már meg sem néznek..
Ki lapozza át mind a hat-nyolc oldalt, pedig lehet,
hogy nem gipsz-jakab tehet róla, hogy a két napja felrakott biciklije, ha nem emeli ki, 1 hét alatt eltűnik a süllyesztőben..
Megint más szemszögből nézve, kettős bevétel generálódik, ahol pedig megint létszükségletté válik az üzleti felhasználó(k) térnyerése, hiszen ő simán kiperkálja gondolom a kiemelést, akár több száz termékre is, plusz gipsz-jakab is, csenget valamit a telefonjával, ha nem szeretné két naponta, az ötödik oldalon viszontlátni a hirdetését..
A tévedés jogát természetesen tartom, de ezt már csak az udvariasság okán írom ide, mert általában ekkorát nem tévedek..
Amúgy ne szívd mellre, mert rendesen maguk alá csinálnak ezek a kereskedők még a saját áraiktól is,
nem véletlen, hogy 1 szezonra, minimum egy készletkisöprés jut nekik, és ha sokáig várnak vele lehet, hogy ugyanúgy rájuk rohad a sok cucc..
Ez van.
Szerintem sem az az ország vagyunk ahol, 15 percenkét 120 ezer forintos első teleszkópot vesznek, ezek a derék kerékpáros emberek, meg aztán döglött lóra sem fogad senki, attól még hogy azt mondják rá, "..hogy csak pihen". :-)