Hát a kerekembe akarom meghúzni a küllőt,és nem tudom mekkora a küllő. Azt akarom megtudni hogy a küllőmnek mekkora a mérete. Vagy az mindegy milyen küllőhűzó kulcsom van ?
Hát a kerekembe akarom meghúzni a küllőt,és nem tudom mekkora a küllő. Azt akarom megtudni hogy a küllőmnek mekkora a mérete. Vagy az mindegy milyen küllőhűzó kulcsom van ?
@gabesz96h: Hát szvsz kenés nélkül kínlódás lesz. Ém meg ezért ajánlottam a minőségi kulcsot, mert nekem alu niplijeim vannak. Amik eloxáltak, és egy sima szar kulcs szétdaráta volna, mert nem hiába h a megfelelő méretűt veszi az ember, a gyártási pontosságuk minősíthetetlen. Aztán meg ha mégis össze van rohadva a cucc, egy szar kulcs a sima niplin megfog forogni!
szerintem tök fölsleges megkenni mert mindkét fém rozsdaálló és csúszik is egymáson, mivel nem ugyanaz az anyag, de abban igaza van hogy nem a küllőt kell meghúzni. Az átlagméret 14es szokott lenni (nálunk szinte az összes bicón, mindegy milyen árkategória) amit meg lehet húzni a 15ös számú vágattal egy JÓ küllőkulcson, ami kb. 200 forint.
@abrányird: Első dolog: nem a küllőt kell meghúzni hanem a küllő anyát, niplit. A méretét meg úgy tudod megtudni h egy tolómérővel megméred a küllőanya párhuzamos oldalaink távolságát.
Ha megvan a méret akkor veszel egy JÓ minőségű kulcsot, mert az olcsókkal több kárt fogsz csinálni mint hasznot!
Ha megvan a szerszám is, akkor a kereket kiveszed, gumit, belsőt felniszalagot le kell szedni, és az anyákat előtte pl műszer olajjal kend meg. Már mint a menetet.
Hagyd egy pár órát állni, és utána kezdjél neki a centirózásnak.