Két lehetőség van, vagy valahol eldugult, vagy valahol véletlenül elzártad valahogy az áramlást(például egy túlhúzott/begyűrt tömítéssel, stb) . Szedd szét újra és kezdd el külön-külön megnézegetni, modulonként, hogy átenged-e. Azaz külön féktest, külön vezeték, külön fékkar.
Ha mindegyik átereszt külön-külön, akkor valószínűleg rposszul lett összerakva és a második eset él, ha meg bármelyiknél megtalálod a dugulást, akkor az adja a nyílvánvalót, éa akkor már annál az egységnél kell keresni a hibát.
Üdv: GY
ui: Lehet, számodra nyílvánvaló, de ha mégsem: amikor feltöltöd, ellenárammal kell dolgozni, azaz lentről-felfelé, a féktesttől a kar felé, mert a levegőt az tolja ki maga előtt, illetve akkor mindennek nyitva kell lenni, tehát a fékkaron se legyen lezárva a olajtartály, mert ha zárt a rendszer, akkor a rendszerben lévő levegőt nyomod csak össze az olajjal, aminek a csökkenő térfogat miatt megnő a nyomása, és egy idő után az is okozhatja, hogy már nem bírod tovább tölteni.