Kellys Axis Classic 2011 vagy Merida Crossway 20-V 2011 ?

Linkelt termék: Kellys Axis
1-12 (12 válasz)

Elküldve: 2011.10.14. 21:06 auroraf 

  • auroraf avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 6
Témaindító kérdés:

Sziasztok!

Cross trekking kerékpár vásárlához kérnék véleményt: Kellys Axis Classic 2011 és Merida Crossway 20-V 2011 között kellene döntenem, de abszolút kezdő vagyok.

A kellysről elég sok vélemény van itt fenn, de a Meridáról nem sok.Ti mit javasolnátok, melyik lenne nekem jobb az alábbi paraméterek alapján:

Olyan bicót keresek ami aszfalton és gyenge terepen is megállja a helyét. Inkább városban használnám, kb. évi 2000 km-es futásteljesítménnyel, semmi durvulás, munkábajáráshoz, napi 40 km-hez.

Miben jobb vagy rosszabb a Kellys a Meridánál, kinek van tapasztalata? Sokan mondják, hogy egy merev villa jobb mint egy gagyi teló, esetleg van e javaslatotok egy merev villás, jobb minőségű kerékpárra?

Előre is köszönöm a választ! Üdv, Auroraf

Elküldve: 2011.11.01. 18:51 auroraf 

  • auroraf avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 6

@papsoka: Szia, megvettem én is az Axist! A 176cm-hez a 17-es méret lett jó. A hosszú hétvégén beüzemeltem és próbálgattam. Nem csalódtan benne, egyedül a nyerget kell még szokni. Szeretnék majd én is sárhányót és csomagtartót rátenni, hogy használhassam melóbajáráshoz. Esetleg ha küldenél privátba képet az ősziesített Kellys-ről az auroraf@freemail.hu-ra azt megköszönném.

Elküldve: 2011.10.26. 20:16 papsoka 

  • papsoka avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • KELLYS Bicycles Team csapat
  • KELLYS Bicycles Team csapat
  • hozzászólások: 9

@auroraf: Ma "ősziesítettem" a Kellyst! A sárhányókat tökéletesen és esztétikusan fel lehet szerelni! A csomagtartó szemek és csavarhelyek is megmaradtak! Egyre jobban becsülöm hogy ezt a gépet választottam!

Elküldve: 2011.10.21. 23:01 auroraf 

  • auroraf avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 6