Kerék puhul 1óra alatt is de csak egy szintig?

1-8 (8 hozzászólás)

Elküldve: 2024.07.14. 14:23 elad01 

  • elad01 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 19
Témaindító hozzászólás:

rejtélyes viselkedése a kerékpár első kerekének. a kereket maxra keményre felfújom, de 1 óra után már érezhetően puhább. gondoltam defektes, de egy szintnél tovább nem puhul: ha defektes lenne, leeresztene. ráadásul vettem bele egy vadi új belső gumit, a régit meg eldobtam és milyen érdekes a vadi új garantáltan hibátlan belsővel is ugyanezt csinálja. fefújom betonkeményre ráülök és egyből puhább, de csak egy szintig puhul tovább nem.

Elküldve: 2024.07.14. 22:08 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 639

Itt is mind a cdn vagy lemezen short trackeket kéne kitalált és beszintezni meddig enged a gumi amivel meg hazatalalsz By "100labu"

Elküldve: 2024.07.14. 21:22 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 639

@opp: mindkettő elengedhetetlen 26os is 29es isminskettovel ott megyek a 28es defektnel is jobban tartja a levegőt ez biztos "anyagban"nemtudom máshogy fogalmazni hazajovok

Elküldve: 2024.07.14. 20:43 __opp__ 

  • __opp__ avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • Hegyikerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 246

@Cadre Allage: miről beszélsz? Belső nélküli rendszer vagy belsős (tpu, butil, latex)? Benne maradt a defekt oka(tüske momdjuk)? Elég sok tényezőtől függ ;) A kerék átmérőtől legkevésbé :)

Elküldve: 2024.07.14. 20:40 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 639

@Cadre Allage: 29es mitas kulsom van gyönyörű stabil masszív és könnyű nagyon jó gumi olyan defektet húztam haza vele ami 26nal már felni lett volna..;(

Elküldve: 2024.07.14. 20:30 Cadre Allage 

  • Cadre Allage avatar
  • hozzászólások: 639

@elad01: azt vettem észre a 29es defektnel jobban tartja magát és még gummaan is el lehet menni Más is észrevette?!?;)

Elküldve: 2024.07.14. 16:42 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 830

Tipikus esete annak, amikor a külsőben bent maradt a tüske maradványa és kiszúrja az új belsőt is! :) Szívás! Át kell nézni. Kézzel végig kell simogatni a belső felét a külsőnek. Úgy lehet a legkönnyebben megtalálni. Amúgy meg az ilyen szúrásos defekteknél gyakori tud lenni, ha ott van még az "elkövető" a helyén, hogy nem ereszt le teljesen. De nekem volt már új belsőm is, ami gyárilag eresztett! :) Esetleg még a szelepet is érdemes ellenőrizni (bevizezed és rögtön látszik). Bár, ha ott ereszt, akkor általában teljesen le szokott ereszteni egy idő után.

Elküldve: 2024.07.14. 15:28 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 997

Ha van nyomásmérőd akkor mérd meg. Amikor kicserélsz egy belsőt, át kell nézned a kereket és a külsőt is, különben jó eséllyel az új belsőd is rögtön ki fog lyukadni ahogy felpumpálod. Gondolom ez történt most is.

 
Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!