Kerékpár karbantartásához való cuccok

1-12 (12 hozzászólás)

Elküldve: 2013.08.13. 13:03 Segesdy 

• Segesdy avatar
  • túrázgató/városi harcos
Témaindító hozzászólás:

Helló! Azt szeretném kérdezni illetve kérni, hogy mivel nem rég vettem kerékpárt így szeretném ha valaki összeszedné azt a pár dolgot amik kerékpár karbantartásához szükségesek. Hozzá teszem, hogy túrázgatni szoktunk járni földes poros úton, szóval elég poros lesz a kicsike egy-egy alkalom után de nem minden nap tisztítom mert másnap ugyan olyna lenne... Ezért kérném mivel még kezdő vagyok ilyenben, hogy milyen szerek olajok zsírok stb kellenek. Persze tudom nem olyan olcsó mulatság de elsősorban a legfontosabb dolgokat ha összeírná valaki az nagy segítség lenne. (csapágy zsírozáshoz is szeretnék hozzávaló dolgot.)

Köszi előre is!

Elküldve: 2013.08.14. 19:34 drummerdevil 

• drummerdevil avatar
  • sima XC-s

Ha jól tudom az ebike, és a ridebike ugyanaz a cég, szóval amit egyik helyen megtalálsz azt általában a másikban is. Bár mostanában mintha kissé készlethiányban szenvednének, de szerintem a szerszám olyan dolog, amit szinte minden létező bringás boltban beszerezhetsz.Azért láncbontó, kulcskészlet (villás, imbusz, torx), csavarhúzók gumileszedő, és mondjuk kónuszkulcs nem árt ha akad az embernek, feltéve h maga szerelné a bringáját.Ha meg túrázol vagy hasonló, akkor pumpa, foltozókészlet, gumileszedő szerintem elég, a defekten kivűl nem nagyon állsz neki nagy szervízt csinálni az út szélén, meg nem is túl kényelmes, ha sok szerszámot cipelsz magaddal.

Elküldve: 2013.08.13. 16:13 Segesdy 

• Segesdy avatar

@johnny336: Rendben!

Utána járok még majd a launch teleszkópokba milyen nayga kell.. zsir vagy olaj...

Elküldve: 2013.08.13. 15:21 johnny336 

• johnny336 avatar
  • sima XC-s
  • Hegyikerékpárosok csapat

@Segesdy: sprayt ne használj. Fele mellé megy. Gazdaságosabb, és hatékonyabb a csepegtetős módszer.

Elküldve: 2013.08.13. 15:07 Segesdy 

• Segesdy avatar