a produktum. próbált vagy látott már valaki ilyet ? szerintetek érdemes kipróbálni ?
a produktum. próbált vagy látott már valaki ilyet ? szerintetek érdemes kipróbálni ?
@habmalac: ez szállítással 83e, ha az eladó ajándékként adja fel, akkor elvileg nem kell vámot sem fizetned, ergo olcsóbb, mint a Trek.
Személyszerint nem vagyok oda a karbonért. A 8500-as viszont biztos nehezebb, ez ha annyi, amennyinek írják, akkor sokat lehet nyerni rajta. Ha nem mész a tömegre, inkább a tartósságra, akkor a Trek (amúgy abból is van 29er?).
Meg ha esel egyet, netán egy sziklára, vagy erősebben nekidől egy oszlopnak, az alu max csúnyán behorpad, míg a karbon inkább betörik. Láttam már oszlopnak dőlő 2 napos Gepida outit beszakadt felsőcsővel /: De ez ritkább eset, amúgy jó dolog a karbon.
nehezen tudom eldönteni, hogy melyiket válasszam. a másik jelölt a trek 8500. a carbon váz szállítással együtt kb 100-110 e, a trek is kb annyi itthon és élettartam garanciával. lehet jobb annyival a carbon váz, hogy bevállaljam a rizikót ?
@1: amit a linkelt kolléga csinált KTM-matricás gép, szerintem nagyon bitang és odabaszós.
Gondolom ezt valami tajvani gyárban készítik, ahol a nagy márkák is gyártatnak. Tulajdonképpen egy 3-400ezres Specialized, vagy bármi más sem kerül többe, mint ez, csak ott ki kell fizetni a márkafelárat, meg azt a rengeteg pénzt, amit a fejlesztésbe öltek.
Na ennél ez utóbbi kettőt nem kell kifizetni. Szerintem némi kutakodás után meg lehetne találni azt a vázat, aminek a gyártósorán lenyomták ezeket 2 műszak közt...
Szóval szerintem hajrá. Nézegettem a többi cuccukat is, brutál olcsóak a márkás dolgokhoz képest. Persze hogy ezek is olyan odafigyeléssel készülnek-e? Amíg nem használja senki, nem tudjuk (:
tájkerékpár vb-n nem is egy váz tört ketté, szóval lehet van benne rizikó, de ha valaki ért hozzá és itthon össze tudja rakni(az a srác a commencal másolatával), akkor kínába miért ne működne :)
http://www.testbike.hu/usr.php?p=profile&uid=3255 Tőle kérdezd, neki valami hasonló van.