Első gondolat, hogy a küllőcseréhez elég lett volna leszerelni a fogaskereket. Egy rugalmas acél gyűrű (és 3 köröm meg egy perem) tartja a helyén, amit iszonyat nehéz levenni meg feltenni, de ez lett volna a módja. Mindegy, nem árt az agynak némi szétszedés újra zsírozás.
Fékezés pozíciójához képest valóban odébb van a tekerés pozíciója, nem olyan mint a racsnis agyak hogy azonnal teker, de fél fordulat a pedálon elég soknak tűnik, az a hátsó fogaskeréken lehet egy-másfél fordulat is, fele ennyi kellene legyen talán.
Ha egyébként teszi a dolgát akkor valószínű nem olyan nagyon rosszul raktad össze. Szerintem szedd szét újra és próbáld meg megérteni, pont olyan ez mint a legó az óvodában csak mocskosabb :-)
Amúgy valami annak az utolsó előtti képen lévő menetes izének és környezetének a beállításaival lesz, ez feszíti rá a belső fékpofákat az agy belső oldalára, azt hiszem. Utoljára évekkel ezelőtt szedtem szét kontrás agyat, először és utoljára, nem éppen egyszerű szerkezet.