@landundmeer: El lehet fokolni az agyat jobbra a tengelyén,(ehhez újra kell küllőzni a kereket,hisz azzal tolod jobbra-vagy balra az agyat,de ehhez még hozzájön,hogy a csapágyakat is,vagyis az egész agyat a tengelyen el kell tolni(kérdés a tengely mennyit enged)mert alap esetben pont középre van szerelve,aztán amennyit eltoltad valamelyik irányba,annyit kell ráhézagolni a másik oldalon. pl mind két oldalon van mondjuk 10-10 mm hézagoló és jobbra akarod az agyat a tengelyen fokolni,mondjuk 5mm-t akkor a jobb oldali hézagolót cseréled 5mm esre,a bal oldalra meg teszel még egy 5mm et.Persze ehhez le kell venni a csapágyakat Ha iparis akkor az még külön móka,kell lehúzó stb.
Plussz még a monoblokkot lehet kisebbre cserélni a 110 szinte mindig jó,a 107 már nagyon hajtómű függő, a 103 as meg szinte csak speciális esetben megy fel.(beleér a hajtómű a vázba-monoba) Egy normál 120as papucstávos középere szerelt agy 110 es monóval single nek szinte tökéletes.A Preciz egyenes láncvonal fixinél létfontosság a nagy láncterhelés miatt.
Egyszerű megoldás kazettás agy,és addig hézagolod míg jó nem lesz(bár a gyűrűk nem olcsók db 500-tól az ezrekig,és kell vagy 3-4 db.Ha szerelés elött vagy simán le lehet küllőzni megfelelő láncvonalba,és megfelelő monoblokkal.Bármelyik méretben megfelelő agyat.