Marzocchi 44 LO és nem LO közt mi a különbség?

Linkelt termék: Marzocchi 44 LO
1-5 (5 válasz)

Elküldve: 2011.07.10. 19:20 mematyi 

  • mematyi avatar
  • sima XC-s
  • Nyíregyházi bringások csapat
  • Nyíregyházi bringások csapat
  • hozzászólások: 280
Témaindító kérdés:

Sziasztok!

Szeretnék a közeljövőben egy ilyen telót venni egy erősen feltuningolt Magellan Hydra vázba.

Az a kérdésem, hogy mennyire korrektek azok a kisebb boltok, ahol 50 alatt adják? Mert nem sok infó van róla, elég kevés az információ az oldalon, valahol nem is adják meg, hog Lo, csak simán 44. Átütős képek(???) vannak kirakva.

Elküldve: 2011.07.25. 14:43 mematyi 

  • mematyi avatar
  • sima XC-s
  • Nyíregyházi bringások csapat
  • Nyíregyházi bringások csapat
  • hozzászólások: 280

A villában nem zárt olajpatronos cula van, vagy keverem a dolgokat?

Elküldve: 2011.07.25. 12:46 ma1529 

  • ma1529 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 2

@mematyi: Szia!

A 60 000 Ft körül kapható Bomber 44 Levegőráfújással állítható!!! (Nekem is) Próbáltam és ha leengedem a levegőt akkor szinte teljesen összeül a villa a bicó saját súlya alatt.(Kb.:10 kiló alatt) Ez pedíg azt jelenti hogy a 65 Kg-odhoz is simán tökéletesen beállítható! Az útja nem lesz nagy mert ha puha a villa akkor simán beül a feléig is akár és ezzel a felére csökken az útja!A gyári leírás szerint 2-3 bar nyomás között kell lennie 70 kg körüli embernek.. akkor neked kb 2,1-2,3 körül...
Üdv.: Máté

Elküldve: 2011.07.24. 22:00 mematyi 

  • mematyi avatar
  • sima XC-s
  • Nyíregyházi bringások csapat
  • Nyíregyházi bringások csapat
  • hozzászólások: 280

Szia! Kösi a választ! Csak azért merült fel bennem, mert sok webshopban csak annyit írnak ki, hogy Marzocchi 44, és kész. Amúgy sokak szerint egy Hydra vázba a 140mm rugóút már veszélyesen sok egy-egy hegyi lejtőben, annak ellenére, hogy baromi jól néz ki a magas teleszkóp.

Na meg az én 65 kg tömegemmel nagyon-nagyon puhának kell lennie valaminek, hogy érezhetően mozogjon a villa :)

Elküldve: 2011.07.23. 13:14 ma1529 

  • ma1529 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 2

Hali! Olyan nincs hogy LO meg nem Lo! Van LO (OEM),RLO,TST,ATA. Az LO az Lock Out-os (állítható a keménység levegőráfújással,a kompresszió a lock out karral,lezárható szintén a lock out karral). Az RLO az ugyanez csak ott már a visszaút csillapítás is állítható. A TST-k már króm bevonatú becsúszókkal vannak szerelve és minden állítható rajtuk csak úgy mint az ATA-k (Erről a kettő utóbbiról nem tudok mást mondani mert nem vágom..) De szerintem téged vagy az LO vagy az RLO érdekel csak mert ugye az első kettő 60 000 FT körül van a másik kettő pedig a duplája vagy még több...(hétvégi/jóidős bringás) Remélem segítettem kicsit! (Nekem LO (OEM) van és teljesen meg vagyok vele elégedve! Ha további kérdésed van, írj bátran! Üdv.: Máté

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!