Egyík napról a másikra elromlott, egyszerűen nem reagál semmit hiába tekergetem, még februárban vettem észre. Csak a lockout nem csinál semmit, a visszaútcsill. állítás ugyan úgy működik mint azelőtt. A válaszokat előre köszönom.
Egyík napról a másikra elromlott, egyszerűen nem reagál semmit hiába tekergetem, még februárban vettem észre. Csak a lockout nem csinál semmit, a visszaútcsill. állítás ugyan úgy működik mint azelőtt. A válaszokat előre köszönom.
Na ma szétszedtem:D Azért nem működött mert kevés volt az olaj. Mivel zárt olajos catridge ezért nem értettem, hogy hogyan folyhatott ki. Miután szétszedtem elkezdtem nyomkodni, alul a csillapítás becsúszóján igencsak jött az olaj. Az o gyűrű átengedte az olajat és így, hogy kifolyt, nem érte el a TST2 dugattyút. Vettem bele új o gyűrűt így nem engedte amikor nyomkodtam, remélem nem is fogja.
Aha értem, baja nem lesz így, most volt olajcsere pár hónapja szóval lehet majd csak később nézem meg, de majd írok amikor szétszedem hogy mi baja volt hátha ezzel tudok vkinek segíteni:)
@LeviRider: akkor magaval a dugattyuval lesz valami gubanc. Vagy a tekerentyu nem zarja le vmiert az atomlo nyilast, vagy a visszafolyo szelep van beragadva, es mindket iranyba atenged.
Nem tudom a te telodban pontosan hogy van ez megoldva, de az elmult evek marzo-suntour egyuttmukodese.vegett gondolom hasonloan mint az enyemben. Ott.egy lemez van gyakorlatilag, az a visszacsaposzelep. Lehet avval van gubanc.
Deehhez mar ki kell venned az olajpatront, ergo szet kell szedni a telot, meg egyuttal olajat cserelni, mert ki fog folyni.
Azt elfelejtettem írni hogy amikor szétszedtem úgy elcsavartam a tekerengyűt (csak egy kis kiálló fémrudacska) úgy is megnyomkodtam és nem csinált semmit. Valószínű nem ott van a hiba.
Szét szedtem már és ott semmi rendellenességet nem vettem észre...de lehet megnézem mégegyszer, máshol is lehet baja?
A lockout és a visszaútcsillapítás független egymástól, két külön dugattyún vezérlik az áteresztés mértékét.
Szedd szét a lockout karját (gondolom nem remote-os), és nézd meg mi van ott. Teóriám szerint ott lehet a baj, gondolom maga a kar nem fordítja el azt, ami az olaj útját elzárná a dugattyún. Ergo üresben forog a kar. Vagy annak tört ki az a része, ami befogja alatta a tekerentyűt, vagy jobb esetben csak szét van potyogva benne valami.