Marzocchi 66 ATA 2008....Mi a véleményetek erröl a villárol??

Linkelt termék: Marzocchi 66 ATA
1-11 (11 válasz)

Elküldve: 2012.07.06. 00:46 Smoky2011 

  • Smoky2011 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 27
Témaindító kérdés:

Halli egy álltalános kérdésem lenne:) Ugynézki,hogy lesz egy http://www.marzocchi.com/template/detailProdotti.asp?LN=UK&idC=1561&IdFolder=113&idMY=55897&IdOggetto=55965 Telom:) Egy-két info kellene rola,hogy valojában menyire megbizhato egy teleszkop?? Meg ugye minden érdekelne pozitiv-Negativ.. Nekem konkrétan Hobbi szintü DH-ra lenne ez a telo:)

Válaszokat elöre is köszönöm:P Üdv Ákos

Elküldve: 2014.10.17. 10:48 skater 

  • skater avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 228

A rossz tömítés még csak oké, mert könnyen és hamar cserélhető. Nagyobb baj, hogy a szelep képes magát megszívni olajjal, így nem tud teljesen összenyomódni a szelep a benne lévő olaj miatt és nem mozogja ki a teljes útját.. Persze ezt is lehet orvosolni, de kenőanyag oda is mindenképpen kell. Nekem úgy megszívta magát, hogy 180mm-ből jó ha 120mm-t kimozgott és akkor még nem is túloztam. Azóta a gyári ajánlottnál jóval kevesebb olajjal üzemel az ATA oldal és nincs semmi probléma. Mozog mindent, ahogy kell. Amúgy nekem a rugós után jobban tetszik a levegős mozgás.

Elküldve: 2012.07.09. 09:27  

  •  avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 95

@Smoky2011: A véleményem? Ha sikerült beállítani ( levegőnyomás - oda - visszaút) akkor még a kis kavicsot is kimozogj.

Ha használni akarod, akkor gondolkodás nélkül vedd meg. De ha vitrin bicot szeretnél akkor ne, mert a festés már nem az igazi. :)

Elküldve: 2012.07.09. 09:19 Smoky2011 

  • Smoky2011 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 27

@edvin: Jo Hát ez jogos:)..Én értem. Csak azért érdeklödök itt a Topikban,mert nem tudom a pontos paramétereit a telonak,Müköési elvét azt tudom csakhogy mi baj lehet vele hoszutávon mirre kell figyelnem stb.. De azért kiváncsi vagyok a te véleményedre a telorol,mert végülis te használtad évekig:)

Elküldve: 2012.07.09. 09:09  

  •  avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • hozzászólások: 95

@Smoky2011: Ha nem gond én ebbe most nem folynék bele. Nem azért adtam el mert szar, hanem azért mert már nincs rá szükségem.

Ha nálam maradt volna akkor is le lett volna szervizelve. Most, hogy a szimering mellett átszivárog a levegő. Ki nem szarja le. Tuti nem egy nap alatt fog elszökni belőlle az a 5-6bar nyomás. A villa meg nem fog összeesni ha nincs benne levegő.

Én kéthetente fújtam. És belehaltam? Nem.

Elküldve: 2012.07.06. 10:06 Smoky2011 

  • Smoky2011 avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 27

@öcsi: Halli:) Edvin Teleszkopját(66 ATA) venném meg:)..Csak neki már nincs meg,mert haverjának eladta,és töle venném meg:) Hát eddig egy Marzocchi 55R-em van annél biztos,hogy jobb:) Amugy a csávo elküldte átvizsgálásra mielött elküldi nekem:) Amugy meg esztétikai hibája van festékleverödés de azon tudok segitenii.. Végülis 70K-ba fog kerülni a Telo:)...

Elküldve: 2012.07.06. 10:01 Norbee18 

  • Norbee18 avatar
  • DH/Freeride arc
  • Akik szeretnek szerelni csapat
  • Akik szeretnek szerelni csapat
  • hozzászólások: 166

Jómagamnak egy 888 SL ATA-m van, amivel nagyon meg vagyok elégedve! Tény és való, amit Gege ír, hogy az ATA rendszerben fellép ez a tömítés probléma, de ennek a javítása gyerekjáték és filléres dolog...! 45 forintomba került az új tömítés, a javítást meg otthon simán el lehet végezni, semmi bonyolult dolog nincs benne!(Novemberben ejtettem meg a szervizt, azóta nem volt vele gond és 2007 óta ez volt az első ilyen problémája) Mozgása nekem bejön, annak ellenére, hogy sokan utálják a levegős villákat, és elég jól testre szabható! Egy haveromnak meg 66RC3 ATA ja van, neki még nem volt problémája az ATA val és nagyon szereti!

Elküldve: 2012.07.06. 08:48 Gege 

  • Gege avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 526

@öcsi: Igen nekem nem volt csak kb vagy 5 darabot szereltem. És mindig az ATA-val volt a gond, ugyanis alul van méretezve 0,2 mm-el a tömítések. Ergo veszel egy ilyen vállát, és össze fog ülni, az első körökben. Mivel a levegő átszivárog egyik kamrából a másikba. Sokan, azt csinálják h nagyobb O gyűrűket raknak bele, és akkor jó lesz, bár a mozgása kicsit romlik a sorosabb tömítések végett. De a legjobb talán a rugós verzióra átállás. Remél így már megfelel.

Elküldve: 2012.07.06. 08:15 öcsi 

  • öcsi avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 123

@Smoky2011: Edvint kérdezd meg, neki volt évekig ilyen villája.

Elküldve: 2012.07.06. 08:14 öcsi 

  • öcsi avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 123

@Gege: Ne haragudj de ha én írtam volna ezt a topic kérdést, egyáltalán nem kielégítő a válasz. Főleg hogy írtad, hogy neked nem volt ilyened. Remélem érted mire akarok kilyukadni.?

Peace.

Elküldve: 2012.07.06. 06:57 Gege 

  • Gege avatar
  • DH/Freeride arc
  • hozzászólások: 526

Nem éri meg, főleg mivel ATA van benne. Nekem még nem volt "szerencsém" ATA-s villához, de szervizelni már szervizeltem. És mindig szívás volt vele :S. Akikkel eddig beszéltem mindenki megbánta h ATA-s villát vett. Jobban jársz egy "butább" rugós villával.

 
Új válasz:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt
**félkövér** félkövér
> idézet

szöveg
idézet
szöveg
\* *
* lista első elem
* lista második elem
* lista harmadik elem
  • lista első elem
  • lista második elem
  • lista harmadik elem
1. számozott lista első elem
1. számozott lista második elem
1. számozott lista harmadik elem
  1. számozott lista első elem
  2. számozott lista második elem
  3. számozott lista harmadik elem
[TestBike](https://www.testbike.hu) TestBike
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
paragrafus paragrafus paragrafus paragrafus

új paragrafus új paragrafus új paragrafus új paragrafus
Csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá! Lépj be vagy regisztálj!