olaj:
http://www.marzocchi.com/Template/contenuto.asp?LN=UK&idC=1737&IdFolder=777
robbantott ábra 2005 vf:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/2005-888-vf.pdf
Ha nem akarod szétszedni és bízol, hogy a belsejében minden rendben, elég a felső kupakokat lekapni és kicsorgatni a régi olajat, be az újat.
Ha mégis szétszednéd, kelleni fog egy 12-es csőkulcs, aminek a falát kívülről vékonyítani kell, mert csak úgy fog belemenni a láb aljában levő csavarokra. Picit összenyom, csavarok a láb aljáról ki, olaj kicsorgat, láb le. Zégergyűrű tartja a nyomórudakat, körömvágó kisollóval óvatosan ki lehet szedni, vissza lehet rakni. Belül minden letakarít, egy kis, a hitvallásnak megfelelő márkájú telózsír/olaj a szimmeringekhez és fordított sorrendben az előbb leírtak, majd a végén bele az olaj.
Ez így működik a legtöbb külső állítási lehetőséggel nem rendelkező régi marzónál (konkrétan 2005 Z1 FR 3 és 2004 Junior T fordult meg a kezeim közt)
Szelep és visszaútcsillapítós rúd ügyében Maliéknál bepróbálkoznék, hátha van alkatrészük.
Ha nincs, apró, ha ott sincs, sufni. Sufnizni, valami rudat, ami a csillapítást állító csavart forgatja és nem szól bele ott az olaj áramlásába, szerintem nehéz lesz. Szelepet meg, ha sima kupakos, akkor kifúr, hosszú menetes szelep anyákkal megfogva, o-gyűrűkkel tömítve berakható és remélhetőleg tartja a nyomást.
2006 VF marzó technical instruction:
http://www.wheresweyland.com/images/2006_marzocchi_service_manuals/2006-888-vf.pdf
off: Marzóék honlapján mintha régen lettek volna ilyenek, manapság meg nem találom. Csak én, vagy más sem?