Szerintetek a 2003-as Z1-em bírná a 203mm-es tárcsát? Nem csavarná? (Ha csavarodik az kárt tehet benne?) EBBE MÉG NEM ÁTÜTŐTENGELY VAN, hanem sima tengely!!! Azért kérdezem mert elég vékony a hídja, igaz ez még olasz gyártás tehát elég erős...
Szerintetek a 2003-as Z1-em bírná a 203mm-es tárcsát? Nem csavarná? (Ha csavarodik az kárt tehet benne?) EBBE MÉG NEM ÁTÜTŐTENGELY VAN, hanem sima tengely!!! Azért kérdezem mert elég vékony a hídja, igaz ez még olasz gyártás tehát elég erős...
@Vadas81: a fékerö a féktestöl és a fékartol a függ amelegedés a tárcsa és a fékpofa anyagátol azér vannak küllömbözö tárcsaméretek mer nagy tárcsán "pontosabban" lehet fékezni ha ezt igy érted a nagyob sugaru körön ugye több pont van nagyobb a felülelet jobban eloszlik a fékerő
ez más téma már !!! egyébként nekem azért kell a nagy féktárcsa mert a mostani 160-as is megégett !!! de ne itt vitatkozzatok :D
@xyrider: akkor minek vannak különböző méretű tárcsák ha mindegyik egyformán fog?? akkor csak az optikai tuningot szolgálják??
azért mert ettől egy fék sem lesz erősebb. nekem minden fékem, a nine-tól a bb7-ig a CODE-on át egyik sem fogott máshogy különböző méretü tárcsákkal a melegedés meg egyéni probléma,én nem szoktam sokat húzni :D
@xyrider: miért lenne a fékhatás "ugyan az" egy 180as tárcsával mint egy 203assal?? sztem nem gondoltad át a mondani valód.
Szerintem ne eröltesd. Fékhatás ugyanaz,csak nagyobb az erőkar,ezért csavarja el. én világéletembe 180-as tárcsával mentem még nagy gépen is. Ezért gyülölöm a 203-as post mountot.... :D
szerintem csavarná ismerösömnek 180-as tárcsa hidros fék csavarja nem vészesen de csavarja