Mennyire jó terepre, vizes úton és turára?
@kesedrek: Én is a 2,00-ást választanám inkább. Főleg csomagokkal. Csak laza talajon (homok, sár, meg ilyenek) lehet gond vele, mert ugye nincs rajta túl sok minta. Aszfalt részeken jó keményre fújva. Terepen pedig kicsit alacsonyabb nyomással. Úgy jobb a tapadás is, meg kényelmesebb is, mert nem ráz annyira. Ezt a vékonyabbal veszélyesebb eljátszani, mert könnyebb vele felütéses defektet kapni terepen.
@Makky: Aszfalt 65% százalék, 35% százalék erdei ösvények és mezei út. Szerintem 26x2,00 lene jobb nem? Nagyon köszönöm hogy irt.
@kesedrek: Mik az arányok? Vagyis ebből mennyi az aszfalt és mennyi a terep.
@Makky: Túra alatt azt értem van egy 300-400 km útszakasz amelyben van aszfalt, kövezet, erdei ösvények és mezei út. Csomagal max 20 kg.
@kesedrek: Olyan gumi nincs, ami terepre is ideális meg aszfaltra is, mert a kettő kizárja egymást. De mit értesz terep alatt? Illetve túra alatt? Mert egész más kell, ha mondjuk 40 kg cuccal fogsz menni vele mondjuk Ázsiába. Vagy csak haverokkal a Balcsi körül.
@hefi: Ezen kivül tudsz ajánlani mást külső gumit? de turára , terepre és vizes utakon kiváloan legyenek.
@kesedrek: Mennyire jó terepre, vizes úton és turára?
Terepen, hóban felfelé elmegy, de természetesen lefelé messze nem hozza egy 2.1-es gumi teljesítményét, de nem is arra való.
Vizes úton nem mondom, hogy nem csúszik, de egy totál slickhez képest jobban tapad.
Túrára (aszfalton) szerintem nagyon jó, mert jól gördül, nagyon defektálló (és nagyon drága :))