Megfelelő lehet-e a magasságomhoz?

1-4 (4 hozzászólás)

Elküldve: 2021.05.13. 17:38 KövérB 

  • KövérB avatar
  • hozzászólások: 1
Témaindító hozzászólás:

Sziasztok! Épp egy MTB vásárlás előtt állok és elég kezdő vagyok a biciklik terén. Most kinéztem egy 29es kerék méretű, de 43-as vázzal rendelkező biciklit. Alapjáraton a 43-as tuti kicsi lenne (185 cm vagyok), de 29-es kerékkel lehet, hogy megfelelne?

Elküldve: 2021.05.14. 06:50 rcs2003 

  • rcs2003 avatar
  • sima XC-s
  • hozzászólások: 893

Szerintem lehet akkora nyeregcsövet kapni, más kérdés hogy mennyire feszigeti a vázcsövet, ugye minél hosszabb annál nagyobb erőkar. :) Ha szeretnél egy tankot, akkor nagyobb vázat válassz. Ha szeretnél egy kicsit "ügyesebb, huncutabb" bringát akkor eggyel kisebb vázméretet nézz. Legjobb lenne ha ki tudnád próbálni, de még akkor sem derül ki egyértelműen hogy jó lesz-e ha nincs tapasztalatod, több időt kell a nyeregben tölteni hogy rájöjj ha valami nem stimmel. Sokszor félóra, vagy akár több óra után jelentkezik az a kényelmetlenség ami miatt nem passzol hozzád. Alapvetően ekkora magassűgú embernek 19,20, vagy "L" méretű váz kell. Én 183 centivel hajtok 19-es bringát. Egy praktikus dologra figyelj oda: ha lábam közé fogom a bringát akkor van az ágyékom meg a felső vázcső között egy 4-6 centi távolság ami kritikus(!) paraméter montinál. Nincs annál szarabb amikor nem tudsz úgy leugrani hogy ne vernéd össze a tökeid :D

Elküldve: 2021.05.14. 04:02 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 766

De még, ha elég hosszú is lenne, nem létezik olyan hosszú nyeregcső, ami kéne hozzá! :)

Elküldve: 2021.05.14. 03:42 Makky 

  • Makky avatar
  • virsli gumis/oútis
  • TestBike Team csapat
  • TestBike Team csapat
  • hozzászólások: 766

Normál geometriát feltételevzve 29" esetén is kicsi! De amúgy milyen hosszú a váz? Az fontosabb kérdés.

 
Új hozzászólás:
(formázási lehetőségek)
kód eredmény
*dőlt* dőlt