Merida 2014 Crossway 05-V vs. Kelly's Coach Helix 2013?

Linkelt termékek: Kellys Coach, Merida Crossway 5-V
1-31 (31 válasz)

Elküldve: 2014.05.14. 13:48 Onei 

  • Onei avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Cross trekking csapat
  • Cross trekking csapat
  • hozzászólások: 25
Témaindító kérdés:

Merida: http://bikefun.hu/product/merida-2014-crossway-05-v-fekete-sarga Kelly's: http://tuttibringa.hu/akcios-kerekparok/cross/kelly-s-coach-helix-2013-detail

Pár dolgot amit tudtam magam is összehasonlítottam a két bringán. Tetszik mindkettő külsőre, főleg a Merida. De mivel kezdő vagyok, így nem minden dolgot veszek még figyelembe és a google sem talál meg mindent. Szívesen fogadok pro/kontra véleményeket vagy csak szimpla melyiket választaná valaki.

Elküldve: 2014.05.15. 23:04 gyuladaniel94 

  • gyuladaniel94 avatar
  • túrázgató/városi harcos
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • Hétköznapi kerékpárosok csapat
  • hozzászólások: 295