Találtam én többet is, csak az a baj, hogy mindegyik messze van Szabolcstól.
Pl. ez http://apro.bikemag.hu/browse/tura-trekking/kerekpar-vaz/merida-crossway-20-md-l230102.html
Egyedül a nyeregtől szabadulnék meg. Ad sárhányót, csomagtartót, kormányszarvat, és ez már azért jó bicikli, de minimum egy vonatjegy lenne a megnézése, és visszafelé meg fizethetsz a biciklire is. Igaza van pirellinek, ha fejleszted, egy minőségi ugrás pénzügyileg nem éri meg. Több tízezer forintos alkatrészekkel hamar eljutsz +100 000 forintig. De ezt nem kell azonnal megtenni, ami előny. Igaz, 200 ezerért már nagyon jó biciklit kaphatsz, de erre most nincs pénzed. A fejlesztgetés egyetlen mentsége, hogy magadra szabhatod, viszont a váz marad az alap. Ami nem feltétlen baj, viszont a drágábbak általában kifinomultabb vázat adnak. A hozzád közelebbi boltokban már megkérdezted, hogy nincs-e valamilyen akciós bringa? Ha egy Alivio hátsóváltós, Suntour NEX-es villával, ami speed-lockos, 8 sebességes, legalább Shimano EF51-es váltókarokkal, első váltó nem számít annyira, mert olcsóbb cserélni Aliviora. A hajtókar is átlagos lesz, de a te súlyod és a valószínű felhasználásod alapján egy négyszögtengelyes is kiszolgálhat 4-5 ezer kilométert. Utána a kopás miatt érdemes lesz cserélni a monoblokkot, hajtókart lánctányérral, láncot és a hátsó lánctányérsort. Ezt egy sokkal minőségibb kerékpáron is meg kell tenni, általában 10-15 000 között, de lehet, hogy hamarabb.