Előnyök, hátrányok, szervizelés, 14 évesek válaszára nem vagyok kíváncsi...
Előnyök, hátrányok, szervizelés, 14 évesek válaszára nem vagyok kíváncsi...
a fox csak akkor éri meg hogyha foglalkozol vele rendesen a dual air pike nál pedig a compressio -ból kilehet szedni a rugót és akkor kézzel állítható
@spank309: Igen a fox az más világ , volt 32 Talas RL-em és 36 VAN R is nem igazán hasonlítható a pikehoz :D Rock Shoxnál az a jó hogy kb mindegyiknek a bele jó a másikba is. nem nagyon lehet elrontani a szerelést , én is variáltam annó a Sektor-t mindennel.Fogod a levegős részt feldugod a becsúszóba , utána az egészet beledugod a lábba félig , nyomsz kellő mennyiségű olajat a lábba miközben fejjel lefelé van a villa de már egyben.. utána összenyomod teljesen hogy a nyomórúd vége kijöjjön a láb alján , aztán mehet rá a csavar , meghúzod , felülre a kupak alá én szoktam nyomni pár ml olajat a kenés miatt és mehet rá a kupak felül is. Felfújod és kész. Röviden ennyi. :D De ezer féle segítség van ilyesmihez neten , csak keresni kell. Solo air argylem mai napig visszasírom , nagyon jó kis villa volt, szóval ha nincs türelmed megvárni a foxot én ajánlom hogy tuningold meg a pikeot. Viszont 30 ezer sok egy levegős rendszerért szerintem.
@csubakkakas: Egyszer volt egy Fox Talas RCT-m azt kegyetlen volt =D csak az volt vele a gond hogy nem átütős volt. Eddig a Solo Air-re hajlok, de már mind1 mert inkább gyűjtök egy fox-ra, mint hogy most ezt a 426-os Pike-ot elkezdjem tuningolni, úgy hogy kb. fogalmam nincs arról h mi hol meg hova megy. Találtam hozzá Revelation Solo és Dual Air-t is 30 ezer körül, nem tudom megérné megcsinálni ezt, de eddig úgy vagyok hogy nem, mivel annyira nem értek a telókhoz még.
Volt Dual Air Pikeom és Solo Air Argylem (409) is , Dirt Street Park felhasználásra én a Solo airt ajánlom mivel keményebb , ez lehet hogy egyéni dolog ,hogy én a kemény villákat szeretem de szerintem sokkal használhatóbb. Mikor még megvolt a dual air pike a lábán meg volt adva hogy melyik kamrába mennyi a max nyomás amit bele lehet fújni (legalábbis ajánlott). Szóval a lényeg hogy mikor az előírt maximumot fújtam bele a 80 kilóm alatt az is eszméletlen puha volt szóval egy kisebb szint leugrásánál is szinte az egész utat kimozogta ezért nagyon komolyabb ugrásokra nem is mertem használni nehogy koppanjon vagy valami ,ezért lecseréltem.Mondjuk nekem a kompressziós oldala nem volt használva mivel poplock karos verzió volt , de magában a levegős csillapítás puha volt. Szervizelni ugyanolyan könnyű mindkettő fajtát főleg ha rock shox. Szerintem mielőtt vásárolsz próbáld ki mindkettőt.
mozgásilag a dual air sokkal könyebben indul meg nem kell nagyobb erő neki és picivel könyebb lényege hogy 1 kamrát alulró a másikat felülröl fujod szervizelés egyszerü !
Nekem Pikeom van Dual Air. Előnyei:nagyon könnyen belőhető, akárhova, akármilyen súlyhoz.Álom mozgás.
Szervizelés sem macerás, de azért nem olyan, mint egy sima rugósnál.
Hátrány max az, ha mondjuk baj van a szeleppel, akkor beül és elég rossz úgy vele menni.
Mindent egybe véve, nagyon sok rugós teló után, ez a levegős teló, nagyon nagy különbség. Én azt szeretnék rakni merev bicómba is, fullyba már azt használom, fél éve.