Minden Merida alsó bowdenes? (még csak olyat láttam). Az viszont nem hátrány ha felső bowdenes a gép, nem?
Minden Merida alsó bowdenes? (még csak olyat láttam). Az viszont nem hátrány ha felső bowdenes a gép, nem?
Nem gond:D Am az összes outi. is alul van bowdenezve:D és nincs velük baj:D
És ez így igaz! Semmi baj nincs azzal, hogy alul van vezetve a bovdenezés! Egyébként ha az eredeti kérdés a Merida trekkingekre vagy crossokra vonatkozott akkor igen, mindegyik alul van vezetve! Egyébként a régi legendás Specializedeken is alul ment meg a Cannondalen is és mindig néztem, hogy vált probléma nélkül! Ja azok a kilencvenes évek eleji-közepi cross counry versenyek:-)))
Nekem pl a régi 2005-ös Trans-Mission Speed-em végig felső bowdenes. de a mostani One Five 0-n már az elsőbowdent alul vittél el mert máshogyan nemlehetett volna megoldani a tag miatt. Fék és a hátsóváltó az felül fut.
@Krupcheck: Üdv! A hozzászólásom, ami ide átkerült a "Milyen gépet vegyek 120-ért túrázásra" témakörből került át ide. Egyébként nem gond, mert ez is egy érdekes téma lehet, amiről el lehet beszélgetni, vagy tapasztalatokat cserélni. Nekem felső bowdenes a gép, sokan mondták tapasztalt XC-sek, hogy ez tök jó dolog. Kicsit hátrány, ha nekinyomom a váznak már sikerült felkarcolnom a festéket :(
@Keke: Valószínűleg a képed lett fórummá konvertálva, hisz az ilyen kérdésekre a fórum való, nem a galéria.
A 2007.es TFS-en (meg gondolom HFS-en is) a váltóbowdenek a váz tetején futnak, a fék meg a felsővázcső alatt végig házban.
Butaság lent vinni a bowdent, nem értem ki találta ki hogy montin oda tegyék, egyedül a bowdengyártóknak jó. Mondjuk ha ez az egyetlen egy hibája (lenne...) a meridáknak, akkor nem baj.
@Keke: Eddig én is csak alsósat láttam, de nem gáz, raktam már párszor tele trágyával, még a gyári Altus sem érezte meg.