Hello.Én bontanám a rendszert,és kihúznám a bowdenházat.Nem ismerem a bowden vezetés technikát a géped,így csak tippelni tudok.Ha a bowdenháznak saját "csatornája" van a vázon belül,akkor simán kihúznám,mert a visszarakás is egyszerű.Ha viszont,csak úgy szabadon "lóg" a b.ház a vázban akkor ésszel kell lenni mert a vissza húzás nagyon szívatós lenne.Ez esetben a bowdent rögzítve hagynám az egyik végén,és így húznám ki a b.házat,visszarakásnál a bowden lenne a szamárvezető....Két dolog miatt húznám ki a b.házat.Egy kis szerencsével azon a helyen ahol ütődik a vázhoz,talán van egy kis sérülési nyom.Az már egy támpont.Esetleg oda lehetne ragasztani valami puhább anyagot: pl vékony gumit.Vagy,a dekor boltokban lehet kapni A4-es méretben dekorgumit(különböző színekben),abból lehetne rászabni kisebb darabot,oda ahol érintekezik a b.ház a vázzal.Vékony anyag,így ráragasztva a b.házra,valószínűleg vissza tudok vezetni azt a vázba.
-Vagy,kihúzod a b.házat,és megcsavarod,tekergeted,ami talán elengendő ahhoz,hogy kis szerencsével egy új "formát" felvéve,már nem fog a vázhoz ütődni.
-Van még egy drasztikusabb megoldás,amit autónál rendszeresen alkalmaztam.Ha egy eldugott "akármi" zörgött(műszerfal mögött,kárpítok alatt,stb)idegesítően,akkor másmegoldás(semmilyen rögzítési lehetőség)nem lévén,kismennyíségű purhabot benyomva "rögzítettem a "valamit".Csak kis mennyíségben,hogy az esetleges b.ház cseréjét ne akadályozza!
Néhány ötlet,de hátha akad még valakinek jobb is...
Hello..